آرشیو یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۶۴۸۸
اجتماعی
۴
خبر

مولاوردی: مطالبه زنان و جوانان حماسه بزرگ 92 را رقم زد

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با تاکید بر اینکه سعی کردیم مسائل زنان را به گروه های خاصی محدود نکنیم، اظهارکرد: سعی داریم به همه زنان و دختران کشور نگاه و توجه داشته باشیم تا توان افزایی زنان در همه سطوح اتفاق بیفتد. تمام این فعالیت ها با ظرفیت های دولتی، غیر دولتی، بین المللی، حوزه و دانشگاه ها انجام شده است. به گزارش ایسنا، شهیندخت مولاوردی در نشستی که توسط انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در این دانشگاه به منظور بررسی عملکرد دولت یازدهم در حوزه زنان برگزارشد، گفت: سال 96 در ادامه سال گذشته عنوان اقتصاد مقاومتی با تاکید بر تولید و اشتغال را گرفته است. به نظر می رسد دولت در زمینه سیاست هایی که برای اقتصاد مقاومتی در سال گذشته اتخاذ کرده بود بسیار فراتر از انتظار ظاهر شد. امیدواریم امسال نیز با همکاری و همدلی ملی این مهم، در دستور کار همه قوا قرار گیرد.

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه بحث اشتغال و اقتصاد یک ابرچالش برای کشور ما محسوب می شود، اظهارکرد: تنها دولت نیست که در این زمینه وظیفه دارد بلکه همه قوا باید در این زمینه هماهنگی داشته باشند. تا زمانی که همکاری بین قوا در زمینه اقتصاد صورت نگیرد شاهد موفقیت در این حوزه نخواهیم بود. امیدواریم در آینده شاهد حرکت های جدی در این زمینه باشیم و تاثیر این تحرکات اقتصادی را در زمینه کاهش آسیب های اجتماعی نیز ببینیم.

وی با بیان اینکه مطالبه زنان و جوانان برای تغییر وضعیت، حماسه بزرگ سال 92 را رقم زد، گفت: دولت در آن شرایط مجبور به اولویت بندی شد و کار خود را با تمرکز بر اقتصاد، امنیت و سیاست خارجی آغاز کرد و بعد از سه سال و نیم در شرایطی قرار گرفته ایم که می توان ادعا کرد ریل گذاری ها برای تحقق وعده ها فراهم شده است.