آرشیو شنبه ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۳۸۰۵
ورزش
۱۵

خبر کوتاه

شیخ سلمان: روسیه مشکلی برای میزبانی جام جهانی ندارد

شیخ سلمان نایب رییس فیفا در حاشیه کنگره این نهاد در کشور بحرین بر برگزاری هرچه بهتر جام جهانی تاکید کرد و گفت: با توجه به اطلاعاتی که در اختیار دارم، جام جهانی 2018 روسیه به بهترین شکل برگزار خواهد شد. قبل از اینکه ما جام جهانی را در قاره آفریقا برگزار کنیم یا زمانی که قرار شد در برزیل برگزار شود نیز صحبت های زیادی درباره آماده نبودن آن کشورها مطرح شد. در حال حاضر همچنین صحبت هایی وجود دارند. به صراحت می گویم که روسیه مشکلی برای این میزبانی نخواهد داشت. میزبانی جام کنفدراسیون ها که ماه آینده برگزار می شود، به روسیه کمک خواهد کرد تا بیش از پیش آماده میزبانی جام جهانی 2018 شود. باید جام جهانی روسیه در بالاترین حد ممکن برگزار شود و روسیه باید خودش را در این زمینه اثبات کند. جام کنفدراسیون ها ماه آینده در شهرهای مسکو، سن پترزبورگ، کازان و سوچی برگزار خواهد شد.

ملی پوشان بار سفر به مقصد اسلوونی بستند

تیم ملی والیبال ایران که خود را برای حضوری شایسته در مسابقات لیگ جهانی والیبال آماده می کند، پس از اردوی 6 روزه در کشور مونته نگرو و برگزاری دو دیدار دوستانه شهر بودوا را به مقصد لوبلیانا اسلوونی ترک می کند. برگزاری دو دیدار دوستانه با تیم ملی اسلوونی که هدایت آن را اسلوبودان کواچ، سرمربی اسبق تیم ملی والیبال ایران بر عهده دارد، از جمله محورهای اصلی سفر کاروان والیبال ایران به لوبلیانا است. بر اساس برنامه اعلام شده دیدارهای دوستانه ایران و اسلوونی در شهر ماریبور برگزار خواهد شد و سپس لهستان آخرین حریف و مکان برای برگزاری اردوی تدارکاتی و بازی دوستانه شاگردان ایگور کولاکوویچ پیش از آغاز لیگ جهانی خواهد بود.

امید نورافکن مسافر جام جهانی شد

با تلاش ها و پیگیری های صورت گرفته و مساعدت کادر فنی تیم استقلال، امید نورافکن تیم جوانان ایران را در مسابقات جام جهانی همراهی خواهد کرد. امیر حسین پیروانی، سرمربی تیم ملی جوانان در واکنش به این موضوع از علیرضا منصوریان به خاطر آنکه وطن پرستی و رفاقت را معنا کرد، تقدیر و تشکر کرد.