آرشیو دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۳
ورزش
۱۸

حسینی: باید کار لخویا را در تهران یک سره کنیم

کاپیتان پرسپولیس در تازه ترین اظهار نظر خود پیرامون شایعات جدایی احتمالی سروش رفیعی از این تیم، شرایط دیدار با لخویای قطر و حضور سجاع خلیل زاده در جمع سرخپوشان نکات جالبی را بیان کرد.

سید جلال حسینی درباره دیدار پرسپولیس با لخویای قطر گفت: در حال حاضر شرایط خوبی داریم اما متاسفانه مصدومیت کمال کامیابی نیا ذهن همه ما را درگیر کرده است. نبود او برای ما سخت و سنگین خواهد بود به نظرم پر کردن جای خالی کمال کامیابی نیا سخت ترین کار ممکن است و نبود او تاثیرگذار خواهد بود، اما قطعا بازیکنان جایگزین تمام تلاش شان را خواهند کرد.

او درباره شرایط لخویا گفت: لخویا شرایط متفاوتی در قطر دارد چرا که این تیم هر سال یا قهرمان می شود یا نایب قهرمان و به نظرم یکی از سخت ترین تیم هایی است که با ما بازی خواهد داشت. باید این را بگویم که در همین شرایط کار ما در تهران بسیار مهم و اثرگذار خواهد بود. ما باید در تهران و در مقابل هواداران خودی این بازی که مهم ترین بازی سال است را ببریم چون بازی در قطر و در آن شرایط آب و هوایی گرم به مراتب سخت تر خواهد بود.

کاپیتان پرسپولیس درباره شایعه جدایی سروش رفیعی از این تیم به فارس گفت: امکان ندارد چنین خبری درست باشد. او با پرسپولیس قرارداد دارد و به عنوان یک بازیکن حرفه ای به این قرارداد پایبند است و می داند تا آخرین روزی که قرارداد دارد باید با همه توان تلاش کند. قطعا روزی که قراردادش به اتمام برسد خودش می تواند بهترین تصمیم را بگیرد. او اتفاقا در تمرینات جزو بهترین بازیکنان پرسپولیس است که کارایی خوبی هم در بازی های ما داشته و کارشناسان و هواداران می توانند بهترین نظر را در مورد سروش رفیعی بدهند.

حسینی درباره جذب شجاع خلیل زاده گفت: شجاع یکی از بازیکنان شناخته شده و خوب کشور ماست که در تیم هایی مثل تراکتورسازی و سپاهان عملکرد خوبی داشته و با تجربه به پرسپولیس آمده است. امیدوارم که او بتواند به ما کمک و با همه وجود در پرسپولیس کار کند.