آرشیو دوشنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۳
ورزش
۱۸

اخبار کوتاه

گزینه ایرانی برای تراکتورسازی

از تبریز خبر می رسد سرمربی جدید تراکتورسازی که یک مربی ایرانی است تا آخر هفته معرفی خواهد شد. در این رابطه از یحیی گل محمدی به عنوان یکی از گزینه های جدی هدایت این تیم نام برده می شود. دیروز همچنین طی حکمی از سوی مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی کاظم محمودی به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال این باشگاه منصوب شد.

بازگشت مگویان به تمرین استقلال

هرائر مگویان، مدافع ارمنی تیم فوتبال استقلال که بعد از بازی با التعاون عربستان از کادر فنی آبی پوشان مرخصی گرفته بود، دیروز خود را به کادر فنی معرفی کرد.

این بازیکن در تمرین گروهی استقلالی ها حضور نداشت، اما پس از پایان تمرین در کمپ حجازی حاضر شد و پس از برنامه ای که خرمگاه به وی ارائه کرد، تمرینات اختصاصی را انجام داد. تیم فوتبال استقلال ساعت 17:30 دقیقه امروز تمرینات خود را برای بازی با العین امارات پیگیری خواهد کرد.

چشم امید استقلالی ها به نوروزی

غیبت امید ابراهیمی در تمرینات چند روز اخیر تیم استقلال هر روز شایعه غیبت وی در دیدار با العین را قوت می بخشد. این بازیکن دیروز در کلینیک باشگاه استقلال زیرنظر کادر پزشکی آبی پوشان به درمان خود پرداخته و قرار است بعد از بازگشت رئیس کمیته پزشکی باشگاه استقلال توسط وی معاینه شود.

نوروزی سه شنبه از کنگره پزشکی ورزشی فیفا به تهران بازمی گردد و چهارشنبه نظر نهایی خود را در مورد امید ابراهیمی به کادر فنی اعلام خواهد کرد. همچنین جابر انصاری در جریان دیدار استقلال با التعاون آسیب دید و از زمین بیرون رفت و اگر چه این بازیکن مدعی است که شاید به مسابقه نرسد اما باز هم نظر نهایی به تصمیم دکتر نوروزی و معاینه این بازیکن بازمی گردد.

پیشنهاد مالمو به بازیکن جوان سپاهان

باشگاه مالمو سوئد برای جذب رضا میرزایی، هافبک جوان باشگاه سپاهان پیشنهاد رسمی خود را ارسال کرده است و اگر مشکلی نباشد، این بازیکن فصل آینده در لیگ سوئد بازی خواهد کرد. میرزایی 21 ساله است و در فصل شانزدهم در 19 دیدار برای سپاهان به میدان رفت که حاصلش 2 گل و یک پاس گل بود. سپاهانی ها فصل گذشته نیز دیگر ستاره جوان خود، علی کریمی را راهی اروپا کردند.