آرشیو پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۶
ورزش ایران
۱۰

اردوی ملی پوشان والیبال مصدومان تیم ملی بازگشتند

ملی پوشان والیبال برای برپایی آخرین مرحله اردوی اروپایی و دیدار دوستانه مقابل لهستان رهسپار شهر کاتوویچ شدند. تیم ملی 30 اردیبهشت در این شهر برابر لهستان به میدان می رود. سیامک افروزی، فیزیوتراپ تیم درباره وضعیت جسمانی بازیکنان گفت: امیر غفور و میرزاجانپور که از تهران با مصدومیت به اردوی تیم در مونته نگرو پیوسته بودند بهبود خود را به دست آوردند. موسوی از قسمت مچ پا مصدومیت داشت که درمان یک هفته ای را برای او در نظر گرفتیم و او نیز مشکلی ندارد.

بدن، سرمایه تیم ملی

ایگور کولاکوویچ در آخرین تمرین تیم ملی در اسلوونی از معروف و موسوی خواست سرد کنند و به آنها استراحت داد تا در لهستان با شرایط بدنی بهتری تمرین کنند، زیرا هر دو نفر در بازی های تدارکاتی تیم ملی فشار زیادی تحمل کردند بویژه موسوی که مصدوم هم بود. در پایان تمرین، سرمربی تیم خطاب به بازیکنان گفت: باید در تمرینات تلاش کنید تمرکزتان بیشتر شود و آسیب نبینید، زیرا بدن شما سرمایه ای برای خودتان و تیم ملی والیبال ایران است.

تیم ملی در اسلوونی دو بازی تدارکاتی برگزار کرد و با یک باخت و یک پیروزی خاک این کشور را به سوی لهستان ترک گفت. اسلوبودان کواچ سرمربی اسبق تیم ملی که روی نیمکت اسلوونی می نشیند به همراه ایگور از نتایج تیم های خود در این دو بازی راضی بودند.