آرشیو پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۶
ورزش ایران
۱۱

تلاش برای ساماندهی مدارس فوتبال

با توجه به فرارسیدن فصل تابستان و حضور فوتبال آموزان در مدارس فوتبال، کمیته اخلاق اطلاعیه ای را به منظور ایجاد شرایطی مناسب و آرامش خاطر برای خانواده های فوتبال آموزان صادر و اقدام به تشکیل ستاد کارگروه نظارت بر مدارس فوتبال کشور کرده تا در صورت بروز تخلف و اعلام از سوی خانواده ها، اقدامات لازم را در رفع مشکلات در اسرع وقت انجام دهد.

برهمین اساس خانواده ها در صورت مشاهده هرگونه تخلف یا پیشنهادی می توانند با کمیته اخلاق و اداره حراست فدراسیون فوتبال تماس بگیرند. همچنین در راستای فراهم کردن آرامش خاطر خانواده ها، فهرستی از مدارس فوتبال که دارای مجوز رسمی فعالیت از سوی فدراسیون فوتبال در سراسر کشور است، روی سایت فدراسیون قرار گرفته است.

دیروز همچنین باشگاه استقلال در ارتباط با مدارس فوتبال غیرمجاز اطلاعیه ای به این شرح صادر کرد: متاسفانه با نزدیک شدن به فصل تابستان و تعطیلات، شاهد سوءاستفاده برخی اشخاص از نام باشگاه استقلال برای راه اندازی مدارس فوتبال هستیم. این افراد سودجو، بدون کسب اجازه، از نام این باشگاه استفاده غیرمجاز کرده و با آن جهت کسب منافع شخصی تبلیغات می کنند.

باشگاه استقلال اعلام می کند هیچ گونه ارتباطی با این مدارس فوتبال غیرمجاز نداشته و مسئولیتی در قبال آنها ندارد. ضمن این که بدون تردید، با این متخلفان برخورد قانونی و قاطع خواهد کرد. باشگاه استقلال نام مدارس فوتبال رسمی خود را از طریق سایت رسمی باشگاه اعلام خواهد کرد.