آرشیو پنجشنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، شماره ۴۸۲۶
ورزش
۱۸

دغدغه استقلالی ها پر شدن ورزشگاه آزادی

در شرایطی که پرسپولیسی ها از همراهی تماشاگرانشان در بازی با لخویای قطر محروم شدند، بزرگ ترین دغدغه مسئولان باشگاه این است که تماشاگران شان در بازی با العین ورزشگاه آزادی را پر کنند.

بهتاش فریبا، مدیر فنی استقلال که با رادیو ورزش صحبت می کرد، درباره بازی با العین امارات گفت: العین از باشگاه های بسیار خوب است و بازیکنان قدری دارد. به نظرم بازی سختی پیش رو خواهیم داشت؛ البته حسن مسابقه این است که در تهران بازی خواهیم داشت. ان شاءالله که حضور 100 هزار تماشاگر بتواند به تیم ما کمک کند.

وی تاکید کرد: ما مقابل العین باید طوری بازی کنیم که گل نخوریم. شرایط تیم ما تا به اکنون به گونه ای بوده که به تمام تیم هایی که با آنها مسابقه داشتیم، گل زده ایم. اگر بتوانیم دروازه مان را نگه داریم، قطعا خواهیم توانست در زمین خود و زمین حریف گل بزنیم و به یک چهارم لیگ قهرمانان آسیا برسیم.

فریبا درخصوص بازیکنان محروم و مصدوم تیم، اظهار کرد: علی قربانی را به علت محرومیت در بازی نخواهیم داشت. جابر انصاری، زکی پور و امید ابراهیمی مصدوم هستند و نورافکن را هم به تیم ملی جوانان داده ایم.

مدیر فنی استقلال در پایان گفت: خوشبختانه همه بازیکنان از آمادگی خوبی برخوردار هستند و تنها دغدغه ما پر شدن استادیوم آزادی است تا بازیکنان روحیه بگیرند و بتوانند دل هواداران را شاد کنند.