آرشیو سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۳۰
ورزش
۱۸

بازی آبی های ایران و عربستان

یک ساعت بعد از آغاز دیدار پرسپولیس مقابل لخویا، بازی حساس دو تیم استقلال ایران (خوزستان) و الهلال عربستان شروع می شود.

دیداری که خیلی از فوتبالدوستان ایرانی نگران بودند اصلا برگزار نشود. بدقولی مدیران استقلال خوزستان در تعهدات مالی موجب شد بازیکنان استقلال اصلا قید سفر به عمان را بزنند. حالا تیم بی بضاعت استقلال خوزستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در مجموعه ورزشی سیب، روی کاغذ میزبان و عملا مهمان الهلال است چون این تیم در مسقط اصلا غریبه نیست. آرزو می کنیم شاگردان مظلوم سیروس پورموسوی در این دو بازی سخت بتوانند از آبروی فوتبال ایران دفاع کنند. دیدار برگشت دو تیم سه شنبه 9 خرداد در ورزشگاه ثانی بن جاسم دوحه قطر برگزار خواهد شد.

پورموسوی: بازیکنانم با قلب شان بازی می کنند

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان ایران گفت: بازی با الهلال یکی از بهترین بازی های ما خواهد بود چرا که بازیکنانم با قلب شان بازی خواهند کرد. سیداکبر پورموسوی که در نشست خبری پیش از بازی با الهلال عربستان در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا صحبت می کرد، افزود: ما بعد از بازی با الجزیره به دلیل فشردگی مسابقات، چهار روز تمرینات تیم را جهت استراحت تعطیل کرده بودیم. در ادامه نیز سوءتفاهم کوچکی پیش آمد که خدا را شکر با درایت مدیریت باشگاه حل شد و بازیکنان با آمادگی کامل به این دیدار رسیدند.

پورموسوی در ادامه گفت: مطمئنا بازیکنان در بازی با الهلال با تمام وجود و قلبشان بازی می کنند چرا که از روز اولی که وارد این رقابت ها شدیم، هیچ کسی باور نمی کرد که تیم استقلال خوزستان که برای اولین بار است در این مسابقات شرکت می کند، بتواند از گروه خودش صعود کند. خدا را شکر که با لطف خدا و تلاش و همت بازیکنانم و همچنین زحمات کادر فنی توانستیم تمام این باورها را بشکنیم و به مرحله یک هشتم نهایی صعود کنیم.