آرشیو سه‌شنبه ۲ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۳۰
فوتبال ایران
۱۱

سرجیو نیامد؛ گل محمدی شاید

فولاد به دنبال سرمربی

در حالی که تصور می شد، کار پیوستن پائولو سرجیوی پرتغالی به فولاد خوزستان قطعی شده، اما خیلی زود این موضوع منتفی شد و حالا از یحیی گل محمدی به عنوان سرمربی احتمالی این تیم نام برده می شود.

باشگاه فولاد خوزستان، مذاکرات جدی با پائولو سرجیو انجام داده بود، اما این مذاکرات به جایی نرسید و حضور سرمربی پرتغالی در فولاد منتفی شد. سرجیو که روز شنبه در تهران حاضر شده بود و جلسات فشرده ای با مدیرعامل و نماینده حقوقی شرکت فولاد داشت، در کلیات با این باشگاه به تفاهم رسید، ولی در نهایت به خاطر آنچه اختلاف بر سر انتخاب دستیار ایرانی اعلام شده است، این مذاکرات نتیجه ای در بر نداشت و حضور این سرمربی در اهواز منتفی شد.

محمدرضا شریف، عضو هیات مدیره باشگاه فولاد خوزستان به مهر گفت: نظر ما این بود که چند دستیار ایرانی در کنار آقای سرجیو روی نیمکت فولاد بنشینند، ولی این سرمربی تاکید داشت دو دستیار با خودش به ایران بیاورد.

حرف سرجیو منطقی بود ولی با توجه به برنامه ریزی باشگاه و سقف هزینه دلاری، بنا نداشتیم از دستیاران خارجی استفاده کنیم تا به نوعی جانشین پروری هم کرده باشیم.

او افزود: ما هر دو گزینه داخلی و خارجی را پیش رو داریم. البته یحیی گل محمدی، همیشه یکی از گزینه های جدی ما برای مذاکرات بود. حضور ایشان در فولاد منتفی نیست. این مربی سفری در پیش داشت و قرار شد بعد از این سفر به تماس هایش با مدیرعامل ادامه بدهد.