آرشیو چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۳۷
شهرستان ها
۷

برگزاری طرح ضیافت الهی در استان کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: طرح ضیافت الهی از ششم خرداد تا چهارم تیرماه در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود.

یاسوج- خبرنگار کیهان: حجت الاسلام سیدنورالله جنتی پور گفت: برنامه های مختلفی در قالب طرح ضیافت الهی در ماه مبارک رمضان انجام خواهد شد، از جمله 60 مبلغ در راستای خدمات رسانی در این ماه مبارک به بقاع متبرکه اعزام می شوند.

وی گفت: برنامه ریزی برای استفاده از ظرفیت های مبلغین با هدف گذاری هایی همچون بیان احکام، مشاوره، قرآن و... انجام می گیرد و برگزاری دوره قرائت، حفظ و مفاهیم برای جوانان و نوجوانان از جمله برنامه های درنظر گرفته شده برای این گروه است. جنتی پور تصریح کرد: محافل انس با قرآن با حضور قاریان کشوری برگزار خواهد شد.

همچنین معاون فرهنگی اداره کل امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد ویژه برنامه های ماه مبارک رمضان را تشریح کرد، که اجرای طرح ترویج فرهنگ افطاری ساده در بقاع شاخص کهگیلویه و بویراحمد یکی از این برنامه است. سیدرضا منصوری از اجرای طرح ضیافت الهی در 36 بقعه متبرکه خبر داد و گفت: 66 روحانی از قم در این ایام به استان اعزام می شوند. ضمن این که 15 روحانی بومی و 3 نفر مبلغ مستقر نیز کار تبیین این ماه پرفیض را انجام می دهند.