آرشیو سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۴۰
ورزش
۱۸

کی روش:با قدرت ادامه می دهیم

کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی پس از برد 2 بر یک ایران مقابل مونته نگرو، در کنفرانس مطبوعاتی حاضر نشد. او پس از دقایقی خوش و بش با تومباکوویچ سرمربی مونته نگرو، به رختکن تیم رفت و برای بازیکنان صحبت کرد. کی روش ابتدا به بازیکنان خسته نباشید گفت و در ادامه تاکید کرد: «یک روز در مونته نگرو استراحت خواهیم داشت و پس از آن به ایران بازمی گردیم. در بازگشت به کشور بدون وقفه تمرینات خود را ادامه خواهیم داد تا برای بازی ازبکستان کاملا آماده باشیم.»

تیم ملی ایران یک روز در مونته نگرو باقی ماند. در حالی که مسئولان می گفتند تیم ملی بلافاصله پس از بازی با مونته نگرو به کشور بازمی گردد، با تصمیم کی روش تیم یک روز اضافه تر در این کشور ماند. ملی پوش ها دیروز یک جلسه تمرین ریکاوری در این کشور برگزار کردند و شب گذشته هم این کشور را به مقصد تهران ترک کردند. صبح امروز کاروان ایران از طریق فرودگاه امام خمینی(ره) وارد تهران شد.

تومباکوویچ پس از شکست مقابل ایران؛ از کار تیمم راضی هستم

لوبیتسا تومباکوویچ مربی سابق استیل آذین که در حال حاضر هدایت تیم مونته نگرو را به عهده دارد، پس از شکست 2 بر یک مقابل تیم ملی ایران حرف هایی به زبان آورد. او درباره بازی می گوید: «برای آماده سازی جهت حضور موفق در بازی مقابل ارمنستان مقابل ایران به میدان رفتیم. در بسیاری از دقایق مطابق برنامه هایمان پیش رفتیم اما نتوانستیم از فرصت ها استفاده کنیم. در مجموع از عملکرد گروهی از بازیکنانم در بازی مقابل ایران راضی هستم. هرچند برخی نتوانستند انتظارات را برآورده سازند که برای بررسی دقیق تر باید مسابقه را آنالیز کنم و الان نامی از آنها نمی آورم.»