آرشیو سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۴۰
ورزش
۱۸

پس از درخشش دوباره سردار در بازی های تیم ملی

سلتیک، زلاتان ایرانی را می خواهد

سردار آزمون و زدن دو گل در بازی دوستانه با مونته نگرو. دو گلی که یکی از یکی زیباتر بودند. سردار که دو سال دیگر با روستوف قرارداد دارد حالا پیشنهادی از سوی سلتیک به دستش رسیده است. این خبر را این بار رسانه های اسکاتلندی منتشر کرده اند و از این نوشته اند که سران باشگاه سلتیک علاقه دارند زلاتان ایرانی را به خدمت بگیرند.

در تحلیل رسانه های اسکاتلندی آمده است که موسی دمبله به یکی از اهداف تابستانی میلان ایتالیا تبدیل شده است و این بازیکن با مبلغی زیاد به سن سیرو نزدیک شده است. به همین دلیل باشگاه سلتیک برای جانشینی پدیده 20 ساله خود چشم به ستاره روستوف دوخته و خواهان این است که سردار آزمون را به خدمت گیرد. روزنامه سان اسکاتلندی در خبری اختصاصی، از علاقه براندن راجرز، مربی سابق لیورپول به «زلاتان ایرانی ها» خبر داد و از 12 گل فصل پیش سردار سخن گفت. این رسانه همچنین مدعی شد سلتیک باید با باشگاه هایی چون اورتون، ویارئال، لاتزیو و چند باشگاه روسی برای به خدمت گیری آزمون رقابت کند.

البته همه این شرایط منوط به این است که باشگاه روستوف رضایت نامه سردار را صادر کند؛ رضایت نامه ای که بعید است به همین راحتی امضا شود. او بازیکن گلزنی است و خود روستوفی ها هم بدشان نمی آید که سردار تا پایان زمان قراردادش برای آنها به میدان برود. آزمون مدت هاست از تیم های خارجی پیشنهاد دارد. هر چند خودش بعضی از آنها را تکذیب کرده است اما باید گفت خیلی از پیشنهادهایی که به او می شود حقیقی است و مذاکرات خوبی هم با مدیر برنامه های آزمون انجام شده است.