آرشیو سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۴۰
ایران
۱۵

نمایشگاه بین المللی قرآن در جوار حرم رضوی افتتاح شد

دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد در جوار بارگاه منور علی بن موسی الرضا(ع) افتتاح شد.

به گزارش تسنیم، دبیر دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد در این باره اظهار کرد: این نمایشگاه برای اولین بار با حضور 180 غرفه داخلی و 22 غرفه خارجی در جوار مرقد مطهر حضرت شمس الشموس(ع) برپا شده است.

حجت الاسلام محمدتقی کاظمی نسب افزود: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن مشهد در 8000 مترمربع فضای مسقف و با رویکرد مشهد پایتخت فرهنگی جهان اسلام در سال 2017 در جوار حرم مطهر علی بن موسی الرضا(ع)دایر شده است.

وی با بیان این که این نمایشگاه از لحاظ غرفه آرایی و سازه های نمایشگاهی از کیفیت بالایی برخوردار است، تصریح کرد: پیش بینی می کنیم بازدید از این نمایشگاه قرآنی در مقایسه با دوره های قبل دو برابر افزایش یابد.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه تا 20 خرداد ادامه دارد و علاقه مندان می‎توانند از ساعت 18 تا 24 با مراجعه به مرکز نمایشگاه ها و همایش های آستان قدس رضوی واقع در ورودی باب الجواد(ع) حرم مطهر رضوی از این نمایشگاه قرآنی بازدید کنند.

دبیر دوازدهمین نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد گفت: در ایام ماه مبارک رمضان علاوه بر نمایشگاه بین المللی قرآن و عترت مشهد ده نمایشگاه قرآن نیز در شهرستان های سبزوار، تربت حیدریه، کاشمر، گناباد، نیشابور، قوچان، درگز، خواف، تربت جام و سرخس برگزارمی شود.