آرشیو سه‌شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۴۰
فوتبال ایران
۱۱

بازگشت نوراللهی به جمع سرخپوشان در هاله ای از ابهام

پرسپولیسی ها منتظر یک استعلام

پرسپولیسی ها دلشان را صابون زده اند. به نظر می رسد خدمت احمد نوراللهی تمام شده است و فقط مانده یک استعلام از سپاه پاسداران. در روزهای اخیر شایعات زیادی در فضای مجازی به گوش می رسید؛ از این که سپاه موافقت خودش را با پایان خدمت نوراللهی اعلام کرده و این بازیکن می تواند در لیگ برتر هفدهم برای پرسپولیس بازی کند.

اما ظاهرا احمد هنوز سرباز است و فقط در یک صورت می تواند کارت پایان خدمتش را دریافت کند. از همان روزی که او سرباز شد خبر رسید احمد به دلیل حضور پدرش در جبهه های حق علیه باطل می تواند از کسری خدمت استفاده کند. به همین دلیل او مدارک لازم را به سازمان نظام وظیفه ارسال کرده اما پاسخ استعلامات در مورد کسری خدمت این بازیکن هنوز ارسال نشده است. نوراللهی با استفاده از کارت بسیج خود تا الان فقط توانسته کسری شش ماه از دوران خدمتش را بگیرد که در این صورت او در فروردین سال 97 دوران خدمتش به اتمام خواهد رسید، اما اگر جواب استعلام مدارک مربوط به دوران حضور پدرش در جبهه که تا اواخر خرداد خواهد رسید، مثبت باشد این بازیکن در اواسط تابستان می تواند کارت پایان خدمت سربازی خود را بگیرد.

با توجه به این موارد فعلا حضور نوراللهی در فهرست پرسپولیس برای فصل آینده قطعی نشده است. مسئولان باشگاه پرسپولیس و همچنین برانکو ایوانکوویچ همچنان منتظرند وضعیت احمد نوراللهی مشخص شود. اگر این اتفاق بیفتد سرخپوشان دیگر نگرانی بابت خط میانی خود و بخصوص پست هافبک دفاعی ندارند؛ همان پاشنه آشیلی که در لیگ برتر شانزدهم بارها و بارها از آن ضربه خوردند. هربار که کمال کامیابی نیا به دلیل محرومیت یا مصدومیت برای پرسپولیس بازی نمی کرد این تیم ضربه زیادی می خورد که پیش بینی می شود با حضور نوراللهی در پرسپولیس آنها دیگر دغدغه ای اینچنینی نداشته باشند.