آرشیو پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۶، شماره ۶۵۲۶
ورزشی
۲۳

استقلال

انصراف منتظری، برنامه های منصوریان را به هم ریخت

عذرخواهی پژمان منتظری و منتفی شدن بازگشت او به استقلال، علیرضا منصوریان را در فاصله 34 روز تا شروع فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور با معضلات تازه ای مواجه کرده است. در حالی که این مربی امیدوار بود یک خط دفاع تازه را براساس این مدافع فکور اسبق آبی های تهرانی برای فصل بعدی تدارک ببیند، تصمیم جدید منتظری درخصوص ماندن وی در لیگ قطر، منصوریان را به طراحی های تازه ای برای خط دفاعی اش وا خواهد داشت. منصوریان تصور می کرد در صورت بازگشت منتظری می تواند با یکی از دو مدافع وسط برزیلی تیمش قطع همکاری کند اما حالا هم به رابسون جانواریو محتاج است و هم به لئوناردو پادووانی. بدتر از همه اینکه منصوریان مجبور است از هرایر مگویان نیز بخواهد که برخلاف قرارهای قبلی در استقلال بماند و این در حالی است که عدم نیاز آبی ها به این مدافع ارمنستانی از چند هفته پیش به وی ابلاغ شده بود.

نصیرزاده: استقلالی ها فقط حواله فرستادند، نه چک

در ادامه ضد و نقیض گویی های سران استقلال تهران و گسترش فولاد درباره نحوه انتقال داریوش شجاعیان به جمع آبی های تهرانی، هوشنگ نصیرزاده مدیرعامل باشگاه تبریزی دیروز گفت که خبری از چک های ارسالی استقلال نیست و او فقط تعدادی حواله در این ارتباط دریافت داشته است. وی افزود: اگر چک آبی ها دریافت نشود، در زمینه انتقال شجاعیان تجدیدنظر خواهد شد.

جباروف و تصمیمی سه وجهی

سرور جباروف، هافبک 35 ساله و ازبکستانی که باشگاه های استقلال تهران و سپاهان اصفهان بر سر وی مجادله دارند، با گذاشتن پستی تازه در اینستاگرام خود، یک ضلع سوم را نیز در ماجرای خود باز کرد و نوشت: بزودی بزرگ ترین تصمیم فوتبالی خود را می گیرم اما این بار با سه گزینه! از آنجا که جباروف عکسی از بازی پرسپولیس با سپاهان را کنار این عبارت در اینستاگرام خود گذاشته، این باور را به وجود آورده که شاید ضلع سوم آرزوها و اهداف وی و سومین تیم خواهان او، پرسپولیس باشد.