آرشیو پنجشنبه ۱ تیر ۱۳۹۶، شماره ۶۵۲۶
ورزشی
۲۳

اخبار

کمک 10 میلیارد تومانی دولت به تیم ملی فوتبال

به گزارش «مهر»، سیدعلی آقازاده سرپرست معاوت مالی وزارت ورزش از رایزنی های انجام شده با دولت برای اختصاص 10 میلیارد تومان به فدراسیون فوتبال جهت آماده سازی تیم ملی برای جام جهانی 2018 خبر داد. وی افزود: موافقت های اولیه انجام شده و وزارت ورزش هم در حال پیگیری موضوع است.

ثبت قرارداد سه بازیکن جدید سرخ ها

سه بازیکن جدید امسال پرسپولیس دیروز با حضور در هیات فوتبال تهران، قراردادهای خود را با این باشگاه برای فصل بعدی لیگ برتر فوتبال کشور به امضا رساندند. آنها شایان مصلح، سیامک نعمتی و شجاع خلیل زاده بودند. قراردادهای قبلی آنها، «داخلی» بود.

ویکی پدیا، بیرانوند را دروازه بان فنرباغچه معرفی کرد!

با اینکه مذاکرات نمایندگان فنرباغچه با سران پرسپولیس بر سر علیرضا بیرانوند به نتیجه نهایی نرسیده و روشن شدن این نکته که مربیان این باشگاه معروف ترکیه ای فقط به چشم سنگربان سوم خود به وی نگاه می کنند، شاید بیرانوند را از چنین انتقالی منصرف کند. دیروز سایت اطلاعاتی «ویکی پدیا» در معرفی بیرانوند، وی را دروازه بان جدید فنرباغچه توصیف و معرفی کرد!

ابقای کامیابی نیا در جمع سرخ های تهرانی

کمال کامیابی نیا که مذاکراتش با پرسپولیس به قصد ابقا در این باشگاه تا دیروز بی نتیجه مانده بود، سرانجام به توافق نهایی با سران قرمزها رسید و قرار شد قرارداد یک ساله تازه ای بین دو سو منعقد شود.

رونالدو، منصرف و در رئال ماندنی شد

با وجود درج اخبار گسترده روزهای اخیر درخصوص جدایی کریس رونالدو از رئال مادرید و دورخیز باشگاه های بزرگ مانند پاری سن ژرمن برای استخدام وی در ازای ارقامی نجومی، عصر دیروز گفته شد وی پس از اظهارات تازه فلورنتینو پرس رئیس کهکشانی ها آرام گرفته و در تصمیم قبلی خود تجدید نظر کرده است و می خواهد در برنابئو بماند. پیش تر از قول رونالدو نقل شده بود که او در اعتراض به عدم همراهی رئال در ماجرای مالیات های معوقه اش برای همیشه از رئال خواهد رفت. پایان حضور او در رئال می توانست با احتساب اینکه الوارو موراتا و خامس رودریگس نیز در آستانه جدایی از کهکشانی ها هستند، یک فاجعه برای آنها باشد.