آرشیو یکشنبه ۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۷۷
حوادث
۱۹

قتل برادر به خاطر فحاشی

درگیری دو برادر معتاد با قتل یکی از آنها پایان گرفت. قاتل قصد داشت قتل را در جریان زورگیری نشان دهد.

به گزارش جام جم، شامگاه 28 تیر امسال مردی 28 ساله به نام بهرام در حالی که از ناحیه گردن هدف ضربه چاقو قرار گرفته بود به بیمارستان امیرالمومنین(ع) منتقل شد که بر اثر شدت جراحات جان سپرد.

برادر بهرام که همراه شوهر خواهرش در بیمارستان حضور داشتند، در تحقیقات گفت: همراه بهرام در نزدیکی خانه مان در منطقه مرتضی گرد پیاده در حال تردد بودیم که سرنشینان دو دستگاه موتورسیکلت به قصد زورگیری به سمت ما حمله ور شدند. برادرم در برابر آنها مقاومت کرد که مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفت و پس از انتقال به بیمارستان فوت کرد. با آغاز تحقیقات پلیسی، کارآگاهان متوجه شدند در محدوده زمانی 9 تا 10 شب هیچ مورد درگیری و زورگیری به پلیس گزارش نشده بود. این در حالی بود که یک مورد درگیری خانوادگی در مرتضی گرد گزارش شده بود که نشانی آن با خانه مقتول یکی بود. با توجه به این اطلاعات، تحقیقات از خانواده مقتول بویژه برادر او در دستورکار کارآگاهان قرار گرفت. برادر مقتول همچنان همان اظهارات اولیه اش مبنی بر زورگیری از وی و برادرش را مطرح می کرد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و عنوان کرد برادرش توسط وی مورد اصابت ضربات چاقو قرار گرفته است.

برادر مقتول که به مصرف موادمخدر اعتیاد دارد، به کارآگاهان گفت: وقتی به خانه رفتم برادرم آنجا بود. برادرم در حال مصرف موادمخدر بود که با یکدیگر مشاجره کردیم. برادرم شروع به فحاشی کرد و من هم با چاقوی آشپزخانه چند ضربه به او زدم. مادرم قصد جدا کردن ما را داشت اما نتوانست. زمانی که برادرم روی زمین افتاد، بلافاصله با اورژانس تماس گرفتم و او را به بیمارستان بردیم اما پس از چند ساعت فوت کرد.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، با اعلام این خبر گفت: با توجه به اعتراف صریح متهم به ارتکاب جنایت، قرار بازداشت موقت از سوی مقام قضایی صادر شد و متهم جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.