آرشیو یکشنبه ۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۷۷
ورزش
۹

افشای مفاد قرارداد هنگفت پیشنهادی پاری سن ژرمن به نیمار

خبر انتقال نیمار، ستاره برزیلی بارسا این روزها به خبر نخست فصل نقل و انتقالات اروپایی تبدیل شده است. هر روز رسانه و روزنامه ای جزئیاتی از این موضوع را فاش می کند. در همین رابطه سایت گل در تازه ترین گزارش خود به افشای مبلغ پیشنهادی سران پاریسی به نیمار پرداخته است.

بنا به ادعای گل، قرارداد پیشنهادی این تیم پاریسی رکورد تمام نقل و انتقالات را خواهد شکست و آن را به رقم 222 میلیون یورو می رساند. بر این اساس حقوق سالانه نیمار نزدیک به 30 میلیون یورو خواهد بود که این مبلغ تقریبا سه برابر دستمزدی است که هم اکنون سران بارسا به نیمار می دهند.

گزارش شده که حدود 15 درصد از مبلغ کل قرارداد نیز به پدر نیمار به عنوان مدیر برنامه هایش داده می شود. البته این تمام ماجرا نیست و آپشن های فوق العاده ای در این قرارداد گنجانده شده است. این ستاره برزیلی درصدی از درآمد هتل های پاری سن ژرمن را نیز دریافت می کند و علاوه بر این، یک هواپیما جت اختصاصی در اختیارش قرار می گیرد تا هر زمان که دوست داشت به کشورش بازگردد.

در این میان به نظر می رسد، این خبر بیش از هر زمان دیگری به واقعیت نزدیک شده است. زیرا روزنامه لو پاریزین روز گذشته اعلام کرد که نیمار به درخواست تیم متمول پاریس جواب مثبت داده است. این در حالی است که ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا گفت که در مورد آینده نیمار هیچ نگرانی وجود ندارد.