آرشیو یکشنبه ۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۷۷
ورزش
۹

دنیای ورزش

بازگشت پسر پله به زندان

دادگاه برزیل با رد درخواست فرجام خواهی پسر اسطوره فوتبال این کشور، ادسون پله را به جرم پولشویی و قاچاق دارو به زندان بازگرداند تا محکومیت 12 ساله خود را پشت سر بگذارد.

پسر پله در مقطعی به عنوان دروازه بان در تیم سانتوس بازی کرد و اولین بار در سال 2005 دستگیر شد. پس از آن دادگاهی در برزیل به جرم پول شویی او را به 33 سال زندان محکوم کرد که در ادامه محکومیت او به 12 سال و 10 ماه کاهش یافت.

موافقت مشروط آبراموویچ با انتقال ماتیچ به منچستر

با وجود مخالفت اکثر باشگاه ها با فروش ستاره هایشان به رقبای مستقیم تورنمنت های داخلی، باشگاه چلسی برای فروش نمانیا ماتیچ به منچستریونایتد تحت هدایت ژوزه مورینیو مشکلی ندارد.

ظاهرا رومن آبراموویچ مالک چلسی برای قدردانی از ماتیچ و به جبران خدماتی که او به چلسی برای فتح لیگ برتر در سال های 2015 و 2017 انجام داد، می خواهد به او اجازه دهد به سرمربی سابقش مورینیو ملحق شود، اما به شرطی که منچستریونایتد حاضر شود 50 میلیون پوند برای این انتقال بپردازد. آبراموویچ پیش از این هم چنین حرکاتی انجام داده است که آخرین نمونه اش صدور مجوز انتقال پتر چک، دروازه بان سابق تیم برای پیوستن به آرسنال در سال 2015 بود.

ماسکرانو: احتمال حضورم در لیگ آمریکا وجود دارد

خاویر ماسکرانو، مدافع بارسلونا مدعی شد، احتمال حضور او در لیگ آمریکا وجود دارد.

قرارداد ماسکرانو با بارسلونا تا سال 2019 اعتبار دارد و جام جهانی 2018، آخرین حضور او در جام های جهانی خواهد بود. او که چهار قهرمانی لالیگا و دو قهرمانی چمپیونزلیگ با بارسا کسب کرده، مدعی شد احتمال حضورش در لیگ آمریکا وجود دارد. وی در این زمینه گفت: حضور در آمریکا گزینه بسیار خوبی خواهد بود، ولی گزینه های دیگری نیز وجود دارد. من با بعضی بازیکنان صحبت کرده ام و درباره بازی در آنجا تحقیق کرده ام که همگی گفتند تجربه خوبی است.

جریمه 2 تیم روسی

اتحادیه فوتبال روسیه (RFU) تیم های اسپارتاک مسکو و دیناموی مسکو را به دلیل رفتارهای نژادپرستانه هوادارانشان جریمه کرد. هواداران تیم اسپارتاک مسکو در بازی در لیگ برتر روسیه به دروازه بان برزیلی لکوموتیو مسکو توهین کردند. هواداران دینامو مسکو نیز رفتارهای نژادپرستانه ای در قبال یکی از بازیکنان اسپارتاک داشتند. هر دوی این تیم ها 250 هزار روبل معادل 4240 دلار جریمه شده اند.