آرشیو یکشنبه ۱ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۷۷
ورزش ایران
۱۰

انتقاد سجاد محرابی از فدراسیون

بوکسورها در کانکس می خوابند

سجاد محرابی این روزها همچنان منتقد فدراسیون بوکس است. بوکسور تیم ملی که صحبت هایی مبنی بر دعوت دوباره اش به اردوی تیم ملی بوکس شنیده می شود، می گوید: متاسفانه آقایان به جای این که هوای بوکسورهای تیم ملی را داشته باشند برخلاف آن عمل می کنند. کشورهای قزاقستان، ازبکستان و... با خرج کردن پول در مسابقات از ورزشکاران خود حمایت می کند، اما اینجا به جای این که هوای ما را داشته باشند به فدراسیون جهانی نامه ارسال می کنند که بوکسور ما در مسابقات حرفه ای شرکت کرده است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اگر یک بوکسور آماتور در مسابقات حرفه ای بازی کند می تواند بعد از شش ماه دوباره در مسابقات آماتور شرکت کند، می گوید: بله، طبق قانون اگر یک بوکسور آماتور راهی مسابقات حرفه ای شود پس از شش ماه اجازه حضور دوباره در مسابقات آماتور را دارد. فقط باید از آخرین مبارزه ای که در مسابقات حرفه ای داشته شش ماه گذشته باشد. در حال حاضر هم بیش از شش ماه از حضورم در مسابقات حرفه ای می گذرد، اما گویا آقایان دنبال حاشیه هستند.

محرابی به انتقادهای خود از فدراسیون این گونه ادامه می دهد: اردوهای تیم ملی چیزی برای ما ندارد؛ خبری از غذای خوب، جای خواب خوب، حقوق خوب و حضور در تورنمنت های خوب نیست. اردوهای تیم ملی چه چیزی دارد که منت سر بوکسورها می گذارند؟ آیا کسی می داند ما در اردوهای تیم ملی در کانکس می خوابیم؟ بوکسورها جایی استراحت می کنند که کارگران ساختمانی هم آنجا استراحت نمی کنند.