آرشیو یکشنبه ۸ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۳
ورزش
۹

همراه با بارسلونا در تور چین

اگر این ادعاها درباره توافق نهایی نیمار و پاری سن ژرمن درست باشد، سفر دوشنبه نیمار با بارسلونا به چین، آخرین سفر نیمار با بارسلونا خواهد بود.

او با مداد امروز همراه با بارسلونا آخرین ال کلاسیکو را در میامی فلوریدا برگزار کرد و فردا به تور چین خواهد رفت تا آخرین سفر را همراه با آبی اناری ها باشد؛ اما پدر او آخرین مراحل انتقال به تیم فرانسوی را پشت سر می گذارد و شاید روز سه شنبه در حالی که پسرش همراه با بارسا در چین به سر می برد، خبر توافق نهایی، رسانه ای شود. گرچه آژانس مسافرتی Ctrip روز جمعه تائید کرده بود قرار ملاقات نیمار با هوادارانش در شانگهای به علت احتمال پیوستن این بازیکن به تیم پاریسی کنسل شده است؛ اما نیمار در شبکه های اجتماعی تائید کرد به همراه بارسا به چین سفر خواهد کرد. او در صفحه اجتماعی اش نوشت: درود به هواداران من در چین. من نیمار جونیور هستم و این حساب کاربری رسمی من در ویبو است. می خواهم اتفاقات زندگی ام را با مردم چین به اشتراک بگذارم. منتظر فالو شدن توسط شما هستم، روز دوشنبه شما را در شانگهای می بینم!

ایجنت نیمار نیز در بیانیه ای تائید کرد که این بازیکن روز 31 جولای یعنی دوشنبه، به چین سفر خواهد کرد و در شانگهای حاضر خواهد شد. با این حال او مدعی شد علت کنسل شدن قرار قبلی این بوده که کمپانی چینی به هوادارانی که قصد حضور در این مراسم را داشتند بلیت فروخته بود و نیمار هیچ گاه در مراسمی که در آن بلیت فروشی شده باشد شرکت نمی کند.