آرشیو یکشنبه ۸ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۴۸۸۳
ورزش
۹

مستطیل سبز

پیکه: ما هنوز امیدواریم

جرارد پیکه، مدافع بارسلونا هنوز امیدوار است نیمار را از تصمیمش برای ترک بارسلونا منصرف کند: همه در تلاشیم مانع جدایی نیمار شویم، چون این بازیکن هنوز به تصمیم قطعی برای جدایی نرسیده است. من و نیمار رابطه خیلی نزدیکی داریم، از او خواستم در تیم بماند و شرایط را می فهمم. در حال حاضر او نمی داند چه کند، ما سعی داریم به او کمک کنیم. هم تیمی های نزدیکش سعی دارند او را به تصمیمی درست برسانند. من آن توئیت مشهور را نوشتم که او را در مسیر ماندن قرار دهم. من دوست دارم او بماند ولی باید ببینیم چه خواهد شد. همه چیز بستگی به خواسته خودش دارد.

مونتلا: مسئولیت سنگینی دارم

وینچنزو مونتلا، سرمربی میلان مدعی شد که با خریدهایی که این باشگاه انجام داده، مسئولیت زیادی روی دوش خود حس می کند. میلان در نقل و انتقالات تابستانی بسیار فعال بوده و ستاره های زیادی را به خدمت گرفته است. حال مونتلا مدعی شد که فشار زیادی را بر شانه هایش احساس می کند: من نمی توانم از مسئولیتم فرار کنم. من موظفم ده بازیکن جدید را با تیم هماهنگ کنم و سطح کارایی تیم را با سطح جدید توقع هواداران هماهنگ کنم. این چالشی بزرگ و مسئولیتی سنگین است.

گواردیولا: نمی توانیم بازیکن بخریم

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی مدعی شد که تیمش به دنبال جذب یک مدافع است، ولی توان مالی خریدش را ندارد. سیتی بیش از 120میلیون پوند روی مدافعان کناری خود در این تابستان سرمایه گذاری کرد و یکی از پرخرج ترین فصول خود را پشت سر گذاشت. حال گواردیولا مدعی شده تیمش به مدافع میانی نیاز دارد ولی باشگاه قادر به خرید نیست: از حضور مدافعان تیمم راضی هستم. باید ببینیم چه خواهد شد. ما بودجه چندانی نداریم که بتوانیم آن را هزینه کنیم.

حبس برای سارقان منزل تری

سارقان منزل کاپیتان سابق چلسی به حکم دادگاه نقره داغ شدند. با حکم قاضی دادگاه انگلیس، سارقان منزل جان تری، ستاره سابق چلسی و بازیکن فعلی استون ویلا به مدت طولانی روانه زندان شدند. چهار مرد مسلح در زمان حضور جان تری در تعطیلات تابستانی اخیر به خانه او رفته و اجناس با ارزش به قیمت 400 هزار پوند را به سرقت بردند. به حکم دادگاه این چهار سارق 25 تا 30 ساله هر یک باید بین پنج تا هشت سال را در زندان سپری کنند.