آرشیو سه‌شنبه ۲۴ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۲۱۶۹۷
ورزشی
۹

کاپیتان سابق تیم ملی بوکس: برخی بوکسورها سفارشی دعوت می شوند

کاپیتان سابق تیم ملی بوکس مشکل اصلی فدراسیون را بی برنامه بودن مسئولان دانست. گزیده ای از تازه ترین صحبت های علی مظاهری در ادامه می آید:

*به عنوان کسی که اردوهای تیم ملی را دیده ام می گویم که فدراسیون بوکس باید اهداف خود از برگزاری اردوها را مشخص کند. فدراسیون باید مشخص کند که چرا و برای چه مسابقاتی، اردوها را برگزار می کند. اگر قرار است بوکسورها به صوت انفرادی تمرین کنند چرا مربی خارجی آورده ایم؟ مسئولان فدراسیون مقصر همه این اتفاقات را مشکلات مالی می دانند و این در حالی است که اصلی ترین مشکل نبود برنامه ریزی های تکمیلی برای تیم ملی است.

*بوکس نیاز به برنامه های مدون و منظم دارد تا بتواند به روزهای خوب خود بازگردد.هدف فدراسیون بوکس بازی های آسیایی جاکارتا است و قطعا بوکسورها با تمرینات انفرادی نمی توانند در این بازی ها مدالی را کسب کنند. باید با برنامه ریزی های یک ساله تا قبل از آغاز بازی های آسیایی دو تیم ملی بوکس قدرتمند را داشته باشیم که برای داشتن چنین تیم هایی نیاز به انگیزه سازی است.

*آقای داوری که به عنوان سرپرست جدید فدراسیون بوکس انتخاب شده اند باید با گروهی جدید کار خود را ادامه دهد. در این مسیر همه ورزشکاران و قهرمانان بوکس ایران در کنار این عزیز هستند و قطعا برای اینکه بوکس به روزهای خوب خود برگردد او را کمک می کنند. او باید تغییر و تحولات جدی را در فدراسیون ایجاد کند تا با برنامه های خوب راه را برای پیشرفت بوکس هموار کنند.

*دلیل اصلی نتایج ضعیف تیم های ملی بوکس به خصوص تیم نوجوانان در مسابقات قهرمانی آسیا بی برنامگی فدراسیون بوکس است. اصلی ترین مسابقه داخلی رقابت های قهرمانی کشوری است که فدراسیون بوکس ایران یک هفته مانده به این رقابت ها بازی های انتخابی را برگزار می کند در صورتی که این رقابت ها خود یک انتخابی خوب برای معرفی ملی پوشان است.

*مسئله دیگری که اذیت کننده است دعوت شدن سفارشی برخی بوکسورها به اردوهای تیم ملی بوکس است که اصلا در حد و اندازه تیم ملی نیستند. فدراسیون سرمایه های بوکس خود را از نظر بوکسورهای خوب به هدر داده است و حال بدون برنامه بوکسور به اردو دعوت می کند. امیدوارم آقای داوری به این مسائل توجه ویژه کنند تا افرادی مثل من که دوستدار بوکس هستند با دیدن این اتفاقات ناراحت نشوند.