آرشیو چهارشنبه ۲۵ امرداد ۱۳۹۶، شماره ۳۸۸۱
ورزش
۱۵

خبر کوتاه

شجاعی و حاج صفی آماده اند

میچالیس گریگوریو سرمربی پانیونیوس در جدیدترین اظهارنظرش درباره وضعیت مسعود شجاعی و احسان حاج صفی گفت: بچه ها از شرایط خوبی برخوردار هستند. من با این دو خیلی صحبت کردم و باید بگویم که آنها شرایط خوبی دارند و مشکلی نیست.

من در بازی های بعدی به این دو نیاز دارم و به آنها بازی خواهم داد. ما در کنار شجاعی و حاج صفی هستیم و از این دو حمایت می کنیم. شجاعی و حاج صفی برای پانیونیوس تصمیم مهمی را اجرایی کردند. اگر آنها در بدو ورود به باشگاه برای ما عزیز بودند، در حال حاضر 5 برابر عزیز هستند. گریگوریو در پاسخ به این سوال که آنها برای جذب کریم انصاری فرد اقدام خواهند یا نه؟ گفت: اول باید ببینیم که تصمیم بازیکن چیست؟ و بعد از آن نیز خواهید دید که چه اقدامی خواهیم کرد.

جزییات بازداشت تایگر وودز

گزارش های منتشر شده از نتیجه آزمایش تایگر وودز در زمان رانندگی نشان داد که او 5 داروی مختلف مصرف کرده. وودز چندی پیش به دلیل نداشتن شرایط مناسب در زمان رانندگی دستگیر شد.

تایگر وودز بعد از دستگیری اعلام کرد که بدنش به داروهایی که مصرف می کند واکنش بد نشان داده. او در آن زمان اعلام کرد که داروی Xanax مصرف کرده که برای کمک به خواب است و Vicodin را برای کم شدن درد کمرش دریافت کرده است. آزمایش ها نشان داد که او سه داروی دیگر نیز مصرف کرده است. وودز در دادگاه مربوط به بررسی دستگیری اش که چندی پیش در فلوریدا برگزار شد، حاضر نشد.

قهرمان 14 دوره مسابقات برتر گلف به پرداخت جریمه و انجام 50 ساعت کار عام المنفعه محکوم شده است. با توجه به اینکه وودز مشروبات الکلی مصرف نکرده است از میزان محکومیت او کاسته شد. در صورتی که فرد، قانون شکنی زیادی در زمان رانندگی داشته باشد ممکن است به زندان محکوم شود.

هنوز مشخص نیست که دوره درمان وودز به چه شکلی پیش خواهد رفت و او چه زمانی به مسابقات باز می گردد. وودز 79 قهرمانی در تورهای PGA دارد.