آرشیو یکشنبه ۲۳ مهر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۱۸
فن آوری
۸
تاپ اپ

ساخت ویدئوهای کوتاه و جالب در چند ثانیه

ماهرخ چنگیز

با امکاناتی که اینستاگرام با هر بار به روز رسانی در اختیار کاربران خود می گذارد حالا علاوه بر عکس، حجم قابل توجهی از مطالب این شبکه اجتماعی را فیلم های کوتاه تشکیل داده اند. هر یک از کاربران با توجه به قابلیت های ارائه شده توسط این سرویس می توانند در بخش استوری یا قسمت اصلی این سرویس فیلم خود را از هر موضوعی ساخته و با یکدیگر به اشتراک بگذارند. اما شاید بد نباشد اگر از طرفداران اشتراک فیلم در این شبکه هستید کمی خلاقیت به خرج دهید و فیلم های ویدئویی متفاوتی را در این سرویس قرار دهید.

یکی از راه هایی که می تواند به شما برای خلق ویدئوهای کوتاه مدت جذاب کمک کند استفاده از اپلیکیشن Clips Video Editor است. همان طور که می دانید ویرایش فایل های ویدئویی کار ساده ای نیست و اگر در این خصوص دانشی نداشته باشید حتما با مشکلات اساسی روبه رو می شوید. اما اپلیکیشن Clips Video Editor آنقدر ساده طراحی شده که شما می توانید براحتی کار با آن را یاد بگیرید و ویدئوهای متفاوتی هم بسازید. با کمک این برنامه در کمترین زمان می توانید با ترکیب کردن عکس و ویدئوهایی که در اختیار دارید یک فایل ویدئویی جالب و حرفه ای بسازید. برای شروع هم لازم نیست کار خاصی انجام دهید یا سررشته ای از کار با نرم افزارهای ساخت ویدئو داشته باشید.

شما می توانید با انتخاب عکس یا ویدئویی که در بخش گالری گوشی خود دارید و اضافه کردن آن به اپلیکیشن، تغییراتی که می خواهید را با کمک ابزارهای این برنامه روی آن اعمال کنید و در نهایت روی آن صدا یا موسیقی مورد علاقه خود را اضافه کنید. این برنامه در دو نسخه پولی و رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل ios قرار گرفته است.

برای داشتن امکانات بیشتر این اپلیکیشن باید 5 دلار خرج کنید. اما کاربران سیستم عامل اندروید می توانند برای ساخت فیلم های کوتاه و حرفه ای از اپلیکیشن رایگان Movavi Clips Video Editor کمک بگیرند.