آرشیو شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۵۱
اخبار کشور
۳

امام جمعه قم: فریب دست چدنی آمریکا که با دستکش مخملی اروپا بیرون می آید را نخورید

امام جمعه قم با اشاره به تهدیدها و تبلیغات مسموم علیه سپاه پاسداران، گفت: دشمنان اسلام و انقلاب از سپاه عصبانی هستند.

قم- خبرنگار کیهان:حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد سعیدی در خطبه های نماز جمعه قم که با حضور پرشکوه و دشمن شکن مردم انقلابی این شهر در مصلای قدس برگزار شد، افزود: سپاه پاسداران با همراهی ارتش مقتدر جمهوری اسلامی، منطقه را از وجود مزدوران استکبار و ارتجاع پاکسازی کرده است به همین دلیل مورد بغض و کینه است.

تولیت آستان حضرت معصومه(س) تصریح کرد: رئیس جمهور آمریکا برای درهم شکستن مقاومت ملت ها ادای دیوانگان را درمی آورد و قلدرمآبی می کند اما کور خوانده و جبهه مقاومت در ایران و سرتاسر جهان او را سر جایش خواهند نشاند. وی بیان داشت: مسئولان خوشبین هم اکنون دست چدنی آمریکا را به وضوح دیدند اما از آنان می خواهیم این بار مراقب دست چدنی آمریکا که قرار است با دستکش مخملی اروپایی ها عرضه شود باشند.

خطیب جمعه قم در ادامه سالروز سفر رهبر معظم انقلاب به قم در سال 89 را مورد اشاره قرار داد و گفت: مردم قم همواره مورد محبت گرم رهبری بوده و هستند و هر ساله در 19 دی ماه مردم قم را به حضور می پذیرند. وی سالروز شهادت حاج آقا مصطفی خمینی را تسلیت گفت و اظهار داشت: شهادت حاج آقا مصطفی به جای سست کردن اراده حضرت امام(ره) موجب تحولی شگرف و تسریع در پیروزی انقلاب اسلامی شد.