آرشیو شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۵۱
ورزشی
۹

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران اعلام کرد:بازی با اسپانیا یک بازی تاریخی برای ماست

سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان بازی برابر اسپانیا در جام جهانی را یک بازی تاریخی برای فوتبال ایران می داند و از بازی برابر این تیم خوشحال است. گزیده ای از تازه ترین صحبت های عباس چمنیان در ادامه می آید:

* صحبت درباره اسپانیا نیاز به پیچیدگی خاصی ندارد. همه دنیا می دانند که تیم های ملی این کشور در رده پایه و بزرگسالان بسیار قدرتمندند. با توجه به کار کلاسیک و پایه ای که در باشگاه های این کشور صورت می گیرد، می دانیم که آنها آکادمی فوتبال قدرتمندی دارند و این بازیکنان از این آکادمی ها وارد سطح اول فوتبال دنیا می شوند. خود من قبل از دیدار با اسپانیا دوست داشتم که با این تیم بازی کنیم چرا که یک چالش بسیار خوب برای بازیکنان مان است. فلسفه من در مربیگری این است که از چالش های بزرگ استقبال کنم و دوست داشتم که تجربیات بزرگ و جدیدی را به دست بیاورم.

* با تمام وجود برای بازی با اسپانیا آماده می شویم. چهارشنبه عازم کوچی شدیم تا چند روز باقی مانده به مسابقه در این شهر حضور داشته باشیم. در طی روزهای آینده هم تمرینات را ادامه می دهیم تا با بهترین آمادگی به مصاف اسپانیا برویم. به نظرم این یک بازی تاریخی برای فوتبال ایران است چون از طرفی با اسپانیا بازی می کنیم و از طرفی هم می توانیم به مرحله نیمه نهایی و چهار تیم برتر مسابقات صعود کنیم. مطمئن باشید که یک شنبه یک بازی خوب و جوانمردانه را از فوتبال ایران شاهد خواهید بود.