آرشیو شنبه ۲۹ مهر ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۵۱
ورزشی
۹

خواندنی از ورزش ایران

*رقابت های کشتی آزاد جوانان قهرمانی کشور در گروه الف روزهای 27و 28 مهرماه در شهرستان کرج استان البرز برگزار شد و در پایان تیم توابع تهران با شکست 6 بر 4 تیم مازندران به عنوان قهرمانی رسید. تیم تهران نیز با نتیجه 7 بر 3 تیم لرستان را مغلوب کرد و سوم شد.

*کورش باقری سرمربی اسبق تیم ملی با انتقاد از مدیریت علی مرادی در فدراسیون وزنه برداری گفت: افراد تا زمانی که وارد گود نشده و کار نکرده اند مانند هندوانه دربسته هستند و عیب و هنر آنها نهفته است اما بعد از ورود و مشخص شدن خصوصیات شان معلوم می شود چه کاره اند. بعد از 2 سال ببینید بسیاری از افرادی که مرادی را برای رسیدن به ریاست فدراسیون حمایت می کردند از او جدا شده اند و به منتقدان اصلی و جدی رئیس فدراسیون وزنه برداری تبدیل شده اند چرا که آنها هم فهمیده اند که اولویت مرادی وزنه برداری نیست بلکه خودش است. نفراتی مانند مقامی دبیر فدراسیون، پورکیانی مشاور عالی، امیری، انوشیروانی، توکلی، عطار اشرفی، داود ملکی و خیلی های دیگر رفته اند.

*علی دادگر رئیس فدراسیون تیراندازی درباره شکایت لازلو سرمربی سابق تیم ملی تفنگ ایران گفت: او با فدراسیون ایران قرارداد داشته و تعهد مالی انجام شده بود که این اواخر منجر به منعقد تفاهمنامه شد. او بخشی از مطالبات خود را بخشیده و حالا 80 هزار دلار حدود 400 میلیون تومان از فدراسیون طلب دارد. به او مهلت داده شده بود که حالا وی اعلام کرده در صورتی که بدهی اش پرداخت نشود به دادگاه CAS شکایت می کند. البته هنوز شکایت نکرده و ما هم نمی گذاریم کار به آنجا بکشد. به دنبال پرداخت مطالبات لازلو هستیم اگرچه دستمان خالی است اما امیدواریم با شیب ملایم بدهی های فدراسیون را پرداخت کنیم.