آرشیو یکشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۶، شماره ۹۰۶۴
ورزش
۱۱

گوناگون

محمدی: نمی گذاریم آمریکا به جام برسد

سرمربی تیم کشتی آزاد بیمه رازی با بیان اینکه تایتان مرکوری آمریکا جدی ترین حریف ما در جام باشگاه های جهان است گفت: با بهترین ترکیب از کشتی گیران ایران و جهان نمی گذاریم جام قهرمانی ازایران خارج شود. محمدی اظهار کرد:خوشبختانه شرایط تیم بسیار خوب است و آمادگی کامل داریم در دوم آبان ماه به مصاف رقبایمان در مرحله نهایی لیگ برتر کشتی می رویم.

دین محمدی سرمربی شد

عضو کمیته فنی باشگاه استقلال به عنوان سرمربی تیم شهرداری تبریز انتخاب شد.دین محمدی درابتدای فصل سرمربی راه آهن بود که به دلیل مشکلات مالی از سمت خود در این تیم کناره گیری کرد.

هشدار به اهالی فوتبال کشور

حسن زاده رئیس کمیته انضباطی به کادر فنی و عوامل تیم های فوتبال هشدارداد از انجام رفتارهای غیر ورزشی در جریان رقابت های فوتبال پرهیز کنند. چرا که با واکنش قاطع این کمیته مواجه خواهند شد.

نوروزی:برای تیم ملی تمرین می کنم

دارنده مدال طلای المپیک لندن گفت: امیدوارم بتوانم همچنان برای دو سال دیگرهم درترکیب تیم ملی کشتی فرنگی حضور داشته باشم.امید نوروزی درخصوص بازگشت دوباره به تیم ملی گفت: مدتی درگیر آسیب دیدگی وهمچنین تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد بودم که خوشبختانه با برطرف شدن مصدومیت و همچنین فارغ التحصیلی توانستم، وقت بیشتری برای تمرین بگذارم و دوباره عزم بازگشت به تیم ملی کنم.

معرفی پسران طلایی فوتبال

گابریل ژسوس، کیلین امباپه و عثمان دمبله به عنوان سه نامزد نهایی جایزه پسر طلایی اروپا 2017 برای بهترین بازیکن زیر

21 سال فوتبال قاره سبز معرفی شدند.

خربین کاندید بهترین بازیکن

با عملکردی که خربین مهاجم سوری تیم الهلال برابر پرسپولیس داشت، این بازیکن به عنوان کاندیدای بهترین بازیکن سال آسیا انتخاب شد!

چمنیان: آماده جدال با اسپانیا هستیم

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان کشورمان تاکید کرد که این تیم آماده رویارویی با تاکتیک اسپانیایی ها را دارد. چمنیان در خصوص دیدار با اسپانیا درمرحله یک چهارم نهایی جام جهانی گفت: هر تیمی استراتژی خودش را دارد. با این حال تیم ایران آماده رویارویی با هر نوع استراتژی حریفان است. فرقی ندارد تیم ها مقابل ما چطور بازی می کنند، آماده رویارویی با سبک بازی اسپانیایی ها هستیم.