آرشیو سه‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۲۰۳
فرهنگ و هنر
۳۲

تازه ها

کتاب «برندسازی داخلی» در بازارنشر

کتاب «برندسازی داخلی» مبانی نظری، الگوها و نمونه های موفق، نوشته سعید شفیعا، توسط انتشارات جهاددانشگاهی منتشر شد. این کتاب که چهار فصل دارد، تلاشی برای دسته بندی و ساختاردهی مبانی دیدگاهی و تجربی مرتبط با برندسازی درون سازمانی است که تکیه گاه خود را به جای تبلیغات و روابط عمومی خارج سازمان، بر منابع انسانی و پایدار سازی رفتاری آنها قرار داده است.

در پیشگفتار کتاب نویسنده برندسازی را یک شمشیر دولبه می داند که در حالی که برای برندها فرصت سازی می کند، می تواند موجب برجسته شدن و مورد توجه قرار گرفتن هر چه بیشتر معایب و ضعف های سازمانی باشد. بنابراین در کنار برندینگ، باید ساختی دیگر از جنس انسانی رخ دهد. از آن جهت که کارکنان سازمان ها دست های اجرایی و عملی برندها هستند و با اهدافی متفاوت با سازندگان برندها به فعالیت مشغول هستند، ایجاد هارمونی و نظم در راستای برند، یک مقوله پر چالش و سخت است.انتشارات جهاد دانشگاهی کتاب «برندسازی داخلی» نوشته سعید شفیعا را منتشر کرده است.

تحلیل فیلم نامه «خفه گی» در فیلم نگار

شماره جدید ماهنامه تخصصی فیلم نامه نویسی «فیلم نگار» زیر نظر بنیاد سینمایی فارابی منتشر شد. این شماره مجله در 3 بخش سینمای ایران، سینمای جهان و فیلم نامه کامل به چاپ رسیده است.

نگاهی به شخصیت پردازی در فیلم نامه «خفه گی»، درباره فیلم نامه «خفه گی»، تحلیل رویکرد آبزورد در مواجهه با مرگ در دو فیلم «سیرانوادا» و «ائو»، گفت وگو با فریدون جیرانی فیلم نامه نویس «خفه گی»، گفت و گو با آرون سورکین درباره اهداف و موانع فیلم نامه نویسی، مطلبی از بیلی مرنیت استاد دانشگاه یو. سی. ال. ای درباره وضعیت کنونی کمدی رمانتیک ها، همچنین فیلم نامه کامل «همشهری کین» به نویسندگی هرمن جی. منکیویچ و کارگردانی اورسن ولز، به همراه یادداشت مترجم فیلم نامه، سکانس برگزیده و... از مطالبی است که در شماره آخر مجله فیلم نگار منتشر شده است. ماهنامه «فیلم نگار» در 144 صفحه و با قیمت پنج هزار تومان چاپ و توزیع شده است.