آرشیو چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶، شماره ۹۰۹۳
ورزش
۱۱

گوناگون

تجلیل وزارت ورزش ازکریمی

وزارت ورزش در نظر دارد در مراسمی از کشت یگیر کشورمان تجلیل کند.علیرضا کریمی کشت یگیر وزن 86 کیلو ایران در مسابقات جهانی امید در لهستان از رویارویی با حریف اشغالگر قدس ممانعت کرد.وی همچنین در سال 2013 نیزمقابل نماینده اسرائیل وارد میدان نشد به همین دلیل وزارت ورزش در نظر دارد در مراسمی از این ورزشکار تجلیل کند.

لغو بازی در زمین بی طرف

کنفدراسیون فوتبال آسیا برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان در زمین بی طرف را لغو کرده است و به این ترتیب تیم های عربستانی چاره ای جز سفر به ایران و بازی در خاک کشورمان ندارند.

سفر پولاد مردان به آمریکا

تی م ملی وزن هبرداری برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان راهی آمریکا میزبان مسابقات شد.اولین نمایندگان ایران میری و رستمی هستند که روز 12 آذر روی تخته خواهند رفت.

بوفون: تا 60 سالگی بازی می کنم!

بوفون، سنگربان تیم ملی ایتالیا و یوونتوس گفت:من به سن خاصی رسیده ام که باید به فکر خداحافظی باشم اما می توانم بگویم اگردرتیم ملی دروازه بانان خوب نتوانند در ترکیب حاضر باشند و از من بخواهند، من حاضرم تا 60 سالگی هم در خدمت تیم ملی باشم.

پاداش به بازیکنان سرخپوش

گرشاسبی سرپرست باشگاه پرسپولیس به بازیکنان و اعضای تیمش به علت نتایج خوب اخیر، سکه پاداش داد. او به بازیکنان اصلی سه سکه، بازیکنان ذخیره دو و سایر اعضای تیم یک سکه پاداش داد.

غفوری به پیکان می رسد

مصدومیت وریا غفوری مدافع ملی پوش تیم فوتبال استقلال برطرف شد و این بازیکن م یتواند در دیدارفردا مقابل پیکان به میدان برود.

سرمربی ناکام در عربستان

پیزی آرژانتینی به عنوان سرمربی جدید تیم ملی فوتبال عربستان انتخاب شد.این مربی پیش ازاین سرمربی تیم ملی شیلی بود که نتوانست با این تیم به جام جهانی راه یابد.

سرپرست بسکتبال معرفی شد

وزیرورزش به دنبال کناره گیری محمود مشحون از ریاست فدراسیون بسکتبال ایران، پریچهره را به عنوان سرپرست این فدراسیون معرفی کرد.