آرشیو چهارشنبه ۸ آذر ۱۳۹۶، شماره ۹۰۹۳
ورزش
۱۱

خبر

تمجید از فوتبال قاره کهن

رئیس فدراسیون جهانی فوتبال در نشست هیئت رئیسه کنفدراسیون فوتبال آسیا از پیشرفت ورزش قاره کهن تمجید کرد. اینفانتینو اظهار داشت: فکر می کنم این یک امتیاز و افتخار بزرگ است که در این نشست حضور دارم. خودم را بخشی از خانواده آسیا احساس می کنم و از دوستداران فوتبال این قاره هستم. می توانم پیشرفت فوتبال دراین قاره را ببینم.وی افزود: این شرایط به خاطر فعالیت خوب رئیس کنفدراسیون و اعضای کنفدراسیون آسیا بوده است. می توانیم نتیجه همکاری و تعامل را بین فیفا وکنفدراسیون آسیا ببینیم. ما باید با هم کار کنیم تا فوتبال را در آسیا توسعه دهیم. ما می توانیم نتایج بهتری کسب کنیم.

کفاشیان: بازی ها در ایران برگزارمی شود

نایب رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا و فدراسیون فوتبال ایران گفت: تصمیم کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا، تایید تصمیم کمیته مسابقات بود وایران از همه بازی ها میزبانی می کند. کفاشیان که به عنوان نماینده ایران در جلسه کمیته اجرایی کنفدراسیون فوتبال آسیا حضور یافته بود، عنوان کرد: کنفدراسیون فوتبال آسیا بر برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا به صورت رفت و برگشت تاکید کرد. این موضوع جامعیت دارد و شامل همه کشورها از جمله ایران، قطر، امارات و عربستان می شود و قانونگذار هیچ استثنایی دراین باره قائل نشده است.وی ادامه داد: این روند به شکل یک قانون درآمده است. دلیل اینکه اسم قطر، امارات و عربستان آورده شده این است که این کشورها اخیرا درگیر موضوع بازی در کشور ثالث شده اند.

امتیاز به کشتی گیر امیدها

علیرضا کریمی آزادکار وزن 86 کیلوگرم مجوز حضورمستقیم درمرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم ملی کشتی آزاد را کسب کرد.براین اساس و با توجه به عدم رویارویی کریمی دردیداربا حریف رژیم اشغالگر قدس دررقابت های امیدهای جهان و از دست دادن شانس کسب مدال طلای این کشتی گیر، شورای فنی تیم های ملی کشتی آزاد اعلام کرد، کریمی مجوز حضور مستقیم درمرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم ملی بزرگسالان را دارا خواهد بود.