آرشیو سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۵۹
سیاسی
۲

هشدار شمخانی نسبت به انحلال <حشد الشعبی>

دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان همصدایی رئیس جمهوری یک کشور غربی با رژیم صهیونیستی و تاکید بر انحلال حشد الشعبی را نشان دهنده تدارک توطئه ای جدید برای بازگشت ناامنی و تروریسم به منطقه دانست.

به گزارش ایسنا، دریابان علی شمخانی روز گذشته در دیدار با «شیخ همام حمودی» رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق و نایب رئیس پارلمان این کشور تاکید کرد: نبرد با داعش در عرصه امنیتی، فرهنگی و اعتقادی همچنان ادامه دارد و برای نابودی ریشه های تفکر داعش ساز که مورد حمایت برخی کشورهای منطقه است باید مقابله مستمر و همه جانبه ادامه یابد.

نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی اضافه کرد: صبر و ایستادگی مردم عراق و دلاوری های ارتش، نیروهای امنیتی و مردمی بویژه حشدالشعبی موجب شد با وجود ناخشنودی برخی کشورها، بزرگ ترین تهدید منطقه نابود شود و آنها انسجام و پیوند داخلی را هدف قرار دهند.

وی اظهار کرد: هوشمندی مسئولان عراق و بویژه نمایندگان پارلمان این کشور اجازه به ثمر نشستن توطئه بیگانگان برای لطمه زدن به انسجام و امنیت داخلی این کشور را نمی دهد و به طور قطع با این فتنه ها مقابله خواهد شد. رئیس مجلس اعلای اسلامی عراق نیز در این دیدار با رد دخالت های مقامات غربی در امور داخلی عراق خاطرنشان کرد: اگر نیروهای فداکار مقاومت مردمی در عراق نبود، تروریست های داعش اکنون در قلب پاریس خیمه زده بودند.