آرشیو سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۵۹
سیاسی
۲

رئیس قوه قضائیه: دانشجویان ابزار سیاسی دیگران نشوند

رئیس قوه قضائیه بزرگ ترین سلاح امروز سلطه گران را تفرقه افکنی در میان مسلمانان دانست و بر ضرورت ایجاد وحدت در داخل و خارج از کشور بین مسلمانان و پرهیز از هرگونه نداهای تفرقه افکنانه تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی قوه قضائیه، آیت الله آملی لاریجانی روز گذشته در جلسه مسئولان عالی قضایی با اشاره به ابداع حضرت امام خمینی(ره) مبنی بر اعلام هفته وحدت در ایام میلاد پیامبر اکرم(ص)، تصریح کرد: متاسفانه برخی اوقات نداهای تفرقه افکنانه از هر دو سو شنیده می شود که باید هم اهل سنت و هم اهل تشیع نسبت به چنین شیطنت هایی هوشیار باشند و سلاح دشمن را که همان تفرقه افکنی است، از او بگیرند.

آیت الله آملی لاریجانی در ادامه با گرامیداشت 16 آذر روز دانشجو تصریح کرد: یکی از موضوعات بسیار مهم، مطالبه گری دانشجویان است. دانشجو باید به نقد وضعیت موجود، مسئولین، مسئولیت ها و عملکردها بپردازد منتها این نقد باید همراه با بصیرت و قصد اصلاح باشد تا به تخریب و توهین نینجامد.

آیت الله آملی لاریجانی با تاکید بر اینکه بصیرت اقتضا می کند دانشجو ابزار سیاسی دیگران نباشد، خاطرنشان کرد: روز دانشجو نماد استقلال خواهی و مبارزه با سلطه است.