آرشیو سه‌شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۶، شماره ۶۶۵۹
فن آوری
۸
تاپ اپ

رفتن به تره بار با یک کلیک

ماهرخ چنگیز

شما از طریق راه های مختلف می توانید به سلامتی بدن خود کمک کنید. از جمله این راه ها خوردن میوه در ساعت های مشخصی از روز یا خوردن سبزی تازه است. این روزها با توجه به مشغله کاری، اکثر ما فرصت گرفتن میوه و مخصوصا سبزی تازه را نداریم چرا که خرید سبزی تازه نیازمند این است که حتما صبح زود راهی تره بار یا سبزی فروشی محل خود شوید.

اما چند درصد از افرادی که شاغل هستند امکان رفتن به سبزی فروشی برای خرید سبزی تازه را دارند؟ اما جای نگرانی نیست چون خوشبختانه اینترنت و سرویس های اینترنتی در این شرایط به کمک افراد آمده اند و سرویسی به همین منظور راه اندازی کرده اند.

از طریق این سرویس دیگر به دلیل مشغله کاری از خریدن سبزی تازه باز نخواهید ماند. با کمک این تره بار اینترنتی کاربران تهرانی می توانند به صورت آنلاین انواع سبزیجات و صیفی جات تازه را بدون اتلاف وقت خریداری کنند. شما هر گونه سبزی و صیفی جاتی که بخواهید از سبزی اش گرفته تا لوبیا سبز و پیاز و بادمجان و... را می توانید به کمک این سرویس تهیه کنید. سبزیجات ارائه شده توسط این سرویس در بخش های مختلفی مانند سبزیجات برگی تازه و خردشده (مانند سبزی آش، سبزی پلو، سبزی دلمه، سبزی سوپ، سبزی قورمه، سبزی پلو و کوکو)، سبزیجات برگی خشک و معطر (مانند پونه، ترخون، جعفری، ریحان، نعنا، شوید و شنبلیله)، سبزیجات دانه ای (مانند باقلا سبز، ذرت شیرین و لوبیا سبز و نخود فرنگی)، سبزیجات ریشه ای و پیازی (مانند پیازسفید، پیاز عسلی، پیازچه، تربچه نقلی، شلغم، سیب زمینی و چغندر) و سبزیجات میوه ای (مانند خیار، گوجه، گوجه گیلاسی، قارچ و بادمجان) دیده می شود. این سرویس ادعا می کند که از نظر بهداشتی تمام محصولات ارائه شده به کاربران پس از طی کردن مراحل شست و شوی حرفه ای و گل زدایی و... در اختیار آنها قرار می گیرد. برای ثبت سفارش خود در این سرویس باید حداقل 24ساعت قبل اقدام کنید. همچنین امکان استفاده از خدمات این سرویس از طریق اپلیکیشن مخصوص در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید و ios قرار

گرفته است.