آرشیو شنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۸۸
ورزش
۹

پهلوان جوان توطئه رژیم غاصب را خنثی کرد

رژیم غاصب به دنبال توطئه های همیشگی اش علیه جمهوری اسلامی ایران این بار قصد داشت فضای بعد از رقابت های کشتی آزاد امیدهای جهان را مسموم کند تا به خیال خام خود به نوایی برسد، اما این توطئه این بار با هوشیاری پهلوان جوان کشتی ایران خنثی شد.

برای نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی که با رویکرد تفرقه آمیز خود قصد داشت علیرضا کریمی را که حاضر نشد با رقیب اسرائیلی کشتی بگیرد، همین یک جمله از سوی کریمی بس بود که وی را نمی شناسد و اجازه نمی دهد در مسائل داخلی ورزش ما دخالت کند.

ملی پوش کشتی گفت: من حتی اسم نخست وزیر رژیم صهیونیستی را نمی دانستم و بعد از حواشی به وجود آمده، تازه او را شناختم. امیدوارم دیگر در کار ورزش ما دخالت نکند.

چند روز پیش بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با انتشار پیامی ویدئویی در صفحه توییترش خشم خود را نسبت به امتناع کشتی گیر ایرانی برای رقابت با طرف صهیونیستی اش در مسابقات جهانی ابراز کرد.

وی در این پیام با طرح ادعاهایی خصمانه علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: از نظر من خصومت ایران با اسرائیل می تواند در ماجرای کشتی گیر این کشور به نام علیرضا خلاصه شود. مربی اش حین مسابقه به او دستور داد که رقابت را واگذار کند. دلیلش این بود که در مسابقه بعدی علیرضا قرار بود مقابل یک کشتی گیر اسرائیلی قرار گیرد. می دانید که ایران از رقابت ورزشکارانش با اسرائیلی ها جلوگیری می کند. او در برابر کشتی گیر روس مغلوب شد تا مجبور نشود در مسابقه بعدی با کشتی گیر اسرائیلی رقابت کند.