آرشیو یکشنبه ۲۶ آذر ۱۳۹۶، شماره ۴۹۹۵
حوادث
۱۹

آن سوی مرز

ردپای مرد آشنا در قتل 2 عضو یک خانواده

پلیس هلند پس از بررسی پرونده قتل یک زن و یک مرد سوری در ماستریخ، مردی 37 ساله را به عنوان تنها مظنون این پرونده دستگیر کرد. پلیس ماستریخ هلند به خبرگزاری رسمی این کشور گفت: در پی تماس های مکرر همسایگان با پلیس و اعلام قتل یک زن و یک مرد در یک روز در دو منطقه متفاوت؛ تیم های جنایی به محل حادثه اعزام شدند. با انتقال اجساد به پزشکی قانونی و آزمایش های صورت گرفته روی «دی. ان. ای» مشخص شد، آنها عضو یک خانواده سوری هستند. کارآگاهان در تحقیقات اولیه خود به مرد 37 ساله سوری رسیدند که در قتل این زن و مرد دست داشته است. متهم صبح جمعه توسط پلیس در راه بازگشت به خانه دستگیر شد.

کشف استخوان پای یک زن

کشف بقایای جسد زنی در ساحلی در کلمبیا، پلیس را با معمایی پیچیده روبه رو کرد.

پس از مراجعه مردی به ایستگاه گشت ساحلی، ماموران با حضور در محل مورد نظر با استخوان پای یک زن در اطراف ساحل بریتیش کلمبیا روبه رو شدند. با بررسی های صورت گرفته روی استخوان پا مشخص شد، آنها به یک زن تعلق دارد. تحقیقات در رابطه با استخوان های به جا مانده همچنان ادامه داشت تا این که بقایای جسد این زن با آزمایش «دی. ان. ای» در جنوب غربی ساحل کانادا کشف شد. پس از آزمایش های صورت مشخص شد زمان زیادی از مرگ این زن می گذرد. تحقیقات در رابطه با هویت و نحوه مرگ زن مجهول الهویه همچنان ادامه دارد.

کندن قسمتی از گوش برای تنبیه

مرد خشمگین وقتی دید پسر جوان در اتوبوسی در نیویورک با صدای بلند با تلفن همراه خود صحبت می کند؛ برای تنبیه کردن او، قسمتی از گوشش را کند. سم کالور 24 ساله که توسط مرد غریبه در مترو مورد حمله قرار گرفته بود، توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شد. به گفته پزشکان، قسمتی از لاله گوش سم دچار زخمی عمیق همراه با خونریزی شده بود. پلیس نیویورک با انتشار عکس های مرد میانسال در تمام نقاط شهر از مردم خواست هویت او را فاش کنند.