آرشیو شنبه ۲ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۹۹
ورزشی
۹

آزمون بزرگ پیش روی فدراسیون تکواندو

رئیس جدید فدراسیون تکواندو امروز شنبه معرفی می شود.

انتخابات فدراسیون تکواندو امروز در سالن قاسم فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار و رئیس جدید آن به خانواده این رشته ورزشی معرفی می شود. طبق اعلام وزارت ورزش از میان مسعود امینی باغبادرانی، سیدمحمد پولادگر، سیروس رضایی لیماهی، علیرضا صیاد، لقمان کشاورز، مختار کلانتری و جمشید محمدی سهرابی یکی به عنوان رئیس جدید فدراسیون تکواندو می شود.

به نظر می رسد امروز رقابت اصلی میان پولادگر و مختار کلانتری است. این رقابت طی روزهای گذشته و در نزدیکی برگزاری مجمع انتخاباتی ابعاد تازه ای گرفته و اوج آن آنجایی بود که عنوان شد یکی از مدیران بلند پایه وزارت ورزش از پولادگر خواسته در انتخابات شرکت نکند تا کلانتری رئیس فدراسیون شود.

در همین خصوص خبرگزاری مهر گزارش داد: «انتشار خبر کناره گیری قریب الوقوع پولادگر از انتخابات که به دستور وزارت ورزش و البته خواست جامع تکواندو بود، نشان از توجه ویژه دستگاه ورزش به مشکلات ریشه ای تکواندو داشت. اما داورزنی که هنوز شائبه همکاری پسرش با مجموعه تکواندو و قرارداد سالن بدنسازی مطرح شده بود، بعد از مجمع فوتبال این موضوع را تکذیب کرد. هرچند معاون وزیر از دیدگاه خود اظهارنظر کرده و بی میل نیست که تکواندو همچنان با مدیریت پولادگر اداره شود، ولی تضاد در موضع وزارت وجود دارد. ضمن اینکه حاشیه های ایجاد شده درخصوص کنار رفتن پولادگر و «تعلیق فدراسیون تکواندو» ایران، بیشتر از آنچه واقعیت داشته باشد به مسئله خود ساخته ای می ماند که تنها برای درحاشیه قراردادن اصل موضوع مطرح شده و بس! چرا که دوران چهارساله مدیریت پولادگر 10 دی ماه پایان می رسد.»