آرشیو شنبه ۲ دی ۱۳۹۶، شماره ۲۱۷۹۹
ورزشی
۹

تلاش امام جمعه آبادان برای حل مشکلات تیم ریشه دار صنعت نفت

امام جمعه آبادان گفت: آقایان متولی، آنهایی که اکنون برای تیم فوتبال نفت آبادان مانع درست کرده اند باید کنار بروند.

حجت الاسلام علی ابراهیمی پور درخصوص مشکلاتی که نفت آبادان با آن دست و پنجه نرم می کند، در جمع خبرنگاران، اظهارکرد: کاری که همه ما باید انجام بدهیم، این است که روحیه را به تیم برگردانیم، ضمن اینکه اختلافات باید کم شود. تیم از نظر مالی با مشکلاتی مواجه است ولی بازیکنان نفت به تمام معنا نشان داده اند که در سختی ها نیز ایستاده اند.

وی افزود: باید تلاش کنیم که اختلافات را به حداقل برسانیم و آقایان متولی، آنهایی که اکنون برای تیم مانع درست کرده اند باید کنار بروند.امام جمعه آبادان گفت: مشکلات تیم از جمله مالی باید حل شوند، البته منطقه آزاد کمک هایی داشته است که از مدیرعامل آن قدردانی می کنم. آقایان توجه کنند که این کمک ها تنها به تیم نیست و برای تمام آبادان و حیثیت و آبروی این شهر است.

وی عنوان کرد: تماشاگران نیز باید به تیم روحیه دهند و تا لحظه پایانی نباید از تشویق تیم غافل شوند.

البته این تمام اقدامات امام جمعه محترم شهر آبادان نبود، حجت الاسلام ابراهیمی پور پس از شنیدن خبر فسخ قرارداد فراز کمالوند در سازمان لیگ، طی تماس تلفنی با این سرمربی در مورد مسائل پیش آمده در باشگاه صنعت نفت به گفت وگوی کامل با وی پرداخت.امام جمعه آبادان در این تماس تلفنی از این سرمربی خواست سریعا از تصمیم خود مبنی بر فسخ قرارداد و پایان همکاری با تیم نفت آبادان صرف نظر کرده و در حل مشکلات پیرامون باشگاه صنعت نفت ورود کند که درخواست وی از سوی فراز کمالوند اجابت شد.