آرشیو پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶، شماره ۹۱۳۴
ورزش
۱۱

گوناگون

تمرین آل کثیر با نفتی ها

عیسی آل کثیر مهاجم تیم فوتبال نفت تهران،به دلیل درگذشت پدرش بعد از چند روز دوباره در تمرینات تیمش حاضر شد وپا به پای سایر بازیکنان تمرین کرد.

مهاجم آبی درلیگ ستارگان

حضورمهاجم مازاد آبی ها درلیگ ستارگان قطر رسما اعلام شد. مبارک، سرمربی تیم قطری درنشست خبری پیش از دیداربا المرخیه درهفته سیزدهم لیگ ستارگان اعلام کرد که سجاد شهبازاده، جانشین محمد طیبی دراین تیم خواهد بود.

چراغ سبز به شماره یک

شفر تصمیم خود را برای استفاده از رحمتی در دیدار با پدیده گرفته و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد این بازیکن جای حسینی را بعد از هفته ها در ترکیب آبی پوشان خواهد گرفت.

طارمی درلیست الغرافه

نام مهدی طارمی در فهرست آسیایی تیم الغرافه برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا قرارگرفت.برای صدور مجوز بازی او فقط صدور کارت بازی لازم است که به زودی این موضوع نهایی خواهد شد.

لحظه شماری گلزن نساجی

مهاجم جدید تیم نساجی گفت: ازاین که به تیم خودم برگشتم احساس رضایت و خوشحالی دارم و امیدوارم با حمایت هواداران به لیگ برترصعود کنیم. عباس زاده افزود: مهم ترین دلیل بازگشت به تیم زادگاهم عشق به هواداران نساجی بود.

فوتسال گرامیداشت شهدای آتش نشان

اولین دوره مسابقات فوتسال گرامیداشت یاد و خاطره شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو با حضور 6 تیم برگزار می شود. این بازیها از روزاول بهمن در محل مجموعه ورزشی فرهنگسرای رسانه واقع در میدان قبا منطقه 3 با حضور خانواده های معزز شهدای آتش نشان برگزارمی شود.

اردوی مشترک فرنگی کاران

اردوی تیم ملی کشتی فرنگی ایران درحالی از امروز در ماهشهر آغاز می شود که فرنگی کاران قزاقستان و ایتالیا هم در این تمرینات حضورخواهند داشت.

اوبامیانگ درراه آرسنال

اوبامیانگ به سران دورتموند اعلام کرده قصد ترک تیم را دارد و محتمل‎ترین گزینه برای خرید این بازیکن آرسنال است که درآستانه ازدست دادن سانچس است.

انتقاد ازداوران جوان

پورموسوی سرمربی تیم فوتبال فولاد با بیان اینکه انتخاب داوران جوان برای بازی های فولاد برایش جای تعجب دارد، گفت: با چیدمان داوری این هفته فکرمی کنم فدراسیون مقابل ما جبهه گرفته است.