آرشیو پنجشنبه ۲۸ دی ۱۳۹۶، شماره ۹۱۳۴
ورزش
۱۱

خبر

نارضایتی ستاره فوتبال

به ادعای روزنامه های اسپانیایی وپرتغالی واظهارات اخیر رونالدو ستاره پرتغالی به نظر می رسد او آخرین فصل حضورش را در رئال مادرید تجربه خواهد کرد. پس ازادامه ناکامی های ستاره رئال مادرید درگلزنی و نتایج ضعیف تیمش در لالیگا شایعه جدایی او پخش شد. مهاجم پرتغالی از شرایط قراردادش راضی نیست. او دوست دارد مانند مسی و نیمار دستمزد بالایی بگیرد چون بهترین بازیکن سال 2017 بود و نمی خواهد جایگاهش پایین ترازدو ستاره آرژانتینی و برزیلی باشد. او در نظر دارد سالیانه بیش از 40 میلیون یورودریافت کند.

فرهادی: گل زدن به قرمزها لذت دارد

بازیکن باتجربه تیم گسترش فولاد باز کردن دروازه پرسپولیس را لذت بخش توصیف کرد. فرهادی گفت: ما مقابل قهرمان ایران بازی می کنیم و قطعا کار سختی خواهیم داشت. آنها مقابل هواداران خودشان دنبال برد هستند، ولی ما هم می خواهیم یک بازی خوب و تماشاگرپسند انجام دهیم و برنده اززمین بیرون بیاییم.وی افزود: مطمئنا مساوی گرفتن ازپرسپولیس هم برای ما خوب است، ولی ما فقط برای پیروزی بازی خواهیم کرد.

امیدوار به هندبال در کره

هجدهمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا درحالی درکره جنوبی ازامروزآغاز می شود که تیم ایران با داشتن 10 لژیونر امید به کسب سکوی آسیا وجواز رقابتهای جهانی دارد. تیم ایران در این دوره درگروه اول با تیم های ازبکستان و ژاپن هم گروه است ودراولین دیدار خود فردابه مصاف تیم ازبکستان خواهد رفت. این رقابتها جنبه انتخابی رقابت های جهانی را دارد. سه تیم اول جواز حضوردرمسابقات قهرمانی جهان را بدست می آورند.

جدال سخت با تیم رویایی

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد گفت: پرسپولیس یک تیم رویایی است، اما برای گرفتن نتیجه مطلوب نقاط ضعف این تیم را آنالیزکرده ایم. فلاحت زاده گفت: امروزبازی مهمی داریم، می خواهیم اگر بتوانیم 3 امتیاز را بگیریم وضعیت مان در جدول خوب می شود، پرسپولیس تیم خوبی است، نقاط ضعفش را ترمیم کرده، می گویند این تیم قهرمان است اما هنوزبه نظر من اینگونه نیست.