آرشیو چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۲۸
ورزش ایران
۱۰

سرمایه داران لیگ در آمل به میدان می روند

امیدهای سایپا در ساری

امروز هفته هفتم دور برگشت لیگ برتر والیبال با جدال صدرنشین بازی ها در آمل برگزار می شود. تیم بانک سرمایه پیشتاز بازی ها مهمان کاله مازندران است. کاله بعد از قطعی کردن صعودش به پلی آف، انگیزه فراوانی برای سرمایه داران صدرنشین دارد.

امروز سالن شهید اقدمی تبریز میزبان شهرآورد تیم های آذری است. دو تیم شهرداری تبریز و شهرداری ارومیه این مسابقه را برگزار می کنند.

ساری 21 در هفته نوزدهم لیگ برتر میزبان نارنجی پوشان سایپاست. سایپا اگر فاتح دیدار هفته نوزدهم شود و تبریزی ها نتیجه را به ارومیه واگذار کنند، رتبه دوم جدول به نارنجی پوشان سایپا می رسد. ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال به همراه پیمان اکبری مربی و امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی از مهمانان ویژه این دیدار در شهر ساری هستند. تهران در هفته هفتم دور برگشت میزبان دو مسابقه است که یک دیدار در سالن فدراسیون والیبال برگزار می شود. تیم های شمس و هاوش گنبد که شش برد در پرونده دارند، در این مسابقه به مصاف یکدیگر می روند. در دیگر دیدار این هفته در خانه والیبال، تیم پیکان میزبان رعد پدافند کاشان است. تیم های شهرداری ورامین و خاتم اردکان نیز در آخرین بازی امروز به مصاف یکدیگر می روند.