آرشیو پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۹۱۴۰
ورزش
۱۱

گوناگون

ستاره بوکس در راه آلمان

احسان روزبهانی تنها نماینده بوکس کشورمان درالمپیک ریو و ستاره بوکس ایران، هفته آینده برای حضور در یک دوره کلاس تمرینی راهی آلمان خواهد شد.

پیروزی تیم ملی هندبال

تیم ملی هندبال ایران درادامه رقابت های قهرمانی آسیا دیروز مقابل تیم ملی عمان به میدان رفت و با نتیجه 40 بر 25 به برتری رسید.

فغانی درکلاس جام جهانی

علیرضا فغانی داور بین المللی فوتبال کشورمان که به تازگی از چین بازگشته هفته آینده برای حضور در کلاس های هماهنگی و آموزشی داوران وسط حاضر در جام جهانی راهی قطر خواهد شد.

جدایی مگویان از آبی پوشان

مگویان مدافع ارمنستانی تیم فوتبال استقلال به طور رسمی از این تیم جدا شد.باشگاه استقلال دیروز اعلام کرد که این بازیکن پس از توافق به طوررسمی ازاین تیم جدا شد.

خمارلو در مقام خود ابقا شد

مدیرمدیر روابط عمومی شرکت توسعه و تجهیز، معرفی شد. با حکم مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی، محسن خمارلو در مقام مدیر روابط عمومی این شرکت ابقا شد.

ماسکرانو درفوتبال چین

باشگاه فورچون رسما اعلام کرد که ماسکرانو رسما از بارسلونا به این تیم پیوسته است و این مدافع باتجربه دراین تیم چینی نیز مانند بارسا شماره 14 برتن می کند.

تارتار: امروز 3 امتیاز را می خواهیم

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: انتظار یک بازی زیبا درزمین هموارآزادی را داریم، دو تیم برای سهمیه آسیایی تلاش می کنند، ضمن احترام به تیم استقلال درآمار بهترازحریف هستیم. مهدی تارتارافزود: مطمئنا امروز تنها هدف تیم پارس جنوبی کسب سه امتیازاست و می خواهیم استقلال را شکست دهیم.

رحیمی: انتظاراز هندبال زیاد بود

رئیس فدراسیون هندبال به دنبال ناکامی تیم ملی در راهیابی به مرحله نیمه نهایی رقابت های قهرمانی آسیا و کسب مجوز حضوردر دیدارهای جهانی گفت: انتظارمان بیشترازاین بود. رحیمی پیرامون نتیجه تیم ملی گفت: تلاش خودمان را کردیم که نتیجه خوبی بگیریم اما نشد. همه بچه ها و کادرفنی تلاش کردند.