آرشیو پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۹۱۴۰
ورزش
۱۱

خبر

رضایی: در هر بازی 13 کیلومتر می دوم

مهاجم ایرانی تیم شارلوای گفت: از استرس دربی تهران با حضور 100 هزار تماشاگر خوشم می آمد. کاوه رضایی گفت: لیگ بلژیک تاکتیکی و بسیار فیزیکی است. باید آماده بازی برای 3 مسابقه در6 روز باشم و درهر کدام از آنها 13 کیلومترمی دوم.وی افزود: البته خیلی خوشحالم که لیگ بلژیک را انتخاب کردم، زیرا بسیار مهیج و قایق ایده آلی برای رسیدن به دیگرتیم های مطرح اروپایی است.وی اظهارداشت: برای من سخت است که دربی تهران را با دیگر دربی های جهان مقایسه کنم، البته اطمینان دارم یکی از بزرگ ترین دربی های قاره آسیا است.

رسن با پیکان خواهد آمد

پرسپولیس فردا بازی حساسی مقابل پیکان دارد، دراین دیدارکه پرسپولیس کامیابی نیا و احمدزاده را علاوه برامیری دراختیارندارد، حضوربشار رسن در تمرینات خبر بسیار خوبی برای هواداران است، چرا که اودربازی مقابل پیکان حضورخواهد داشت.

توصیه خادم به قهرمانان

رئیس فدراسیون کشتی گفت: هنر کشتی این است که درکنارمردم بماند و بزرگ ترین ویژگی قهرمانان کشتی این است که باید همواره در کنار مردم باشند. رسول خادم تصریح کرد: یکی از اهداف تشکیل کمیسیون ورزشکاران، دغدغه مردم را داشتن است و قهرمانان ما باید منش پهلوانی و جوانمردی را در پیش بگیرند.

ملی پوشان محک می خورند

یک روزنامه اسپانیایی خبردیدار دوستانه ایران با لیبی درروز23 اسفند را تایید کرد و همچنین از رویارویی مردان کی روش با الجزایر، ازبکستان، ترکیه، یونان و ایتالیا خبر داد. روزنامه ال موندو اعلام کرد تیم ملی ایران به عنوان یکی از حریفان اسپانیا در جام جهانی، اولین دیدار خود را در مرحله آماده سازی برای مسابقات 2018 در ورزشگاه آزادی برابر لیبی انجام می دهد.

برد شیرین ذوب آهن دراهواز

تیم فوتبال ذوب آهن دراهواز موفق به شکست استقلال شد. دراولین دیدارازهفته بیست ویکم لیگ برترتیم های استقلال اهواز و ذوب آهن دراهواز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه 2 بر صفر به سود ذوب آهن به پایان رسید. ذوب آهن با این نتیجه 35 امتیازی شد.