آرشیو پنجشنبه ۵ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۲۹
فوتبال ایران
۱۱

رضا جاودانی:پندار توفیقی یا دیگران فقط نظر خودشان را گفته اند

رضا جاودانی، عضو کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال در واکنش به حرف هایی که درباره پرسپولیس و تخلفات این باشگاه زده می شود، حرف هایی خوب و منطقی می زند. از روزی که طارمی در برنامه نود دست به افشاگری زد خیلی ها بخصوص مسئولان باشگاه استقلال و تراکتورسازی به تکاپو افتاده اند تا سرخپوشان را متهم و با کسر امتیاز از این تیم، مقام قهرمانی فصل قبل آنها را پس بگیرند!اتفاقی که افتادنش خیلی بعید است.

سه شنبه شب توفیقی مصاحبه کرد و گفت کمیته انضباطی باید به ماجرای پرسپولیس ورود کند.

من قبلا حرف هایم را به دوستان شما زده ام. در این موضوع هر کسی نظر خودش را دارد. حرف هایی که طارمی زده، به مسائل داخل زمین فوتبال ارتباطی ندارد و مسائلی است که به بیرون از مستطیل سبز ربط پیدا می کند. رسیدگی به این مسائل مربوط به کمیته اخلاق فدراسیون است نه ما.

این را قبول دارید که تخلف طارمی محرز بوده است؟

شاید نظرهای شخصی دوستان و حتی خود بنده این باشد، اما چه کسی صلاحیت رسیدگی و تائید آن را دارد؛ کمیته انضباطی. ضمن این که در ماجرای پیش آمده برای طارمی فقط باشگاه ریزه اسپور شاکی بود که آنها هم شکایت شان را پس گرفته اند.

پس شما حرف های توفیقی و سایر حرف های مشابه را رد می کنید.

بحث رد کردن حرف ایشان یا دیگران نیست.کمیته انضباطی به مسائلی مثل تبانی و عدم صداقت و... ورود نمی کند و باید کمیته اخلاق در این زمینه ورود کند.

شایعه شده مهدی تاج از کمیته اخلاق خواسته تا پس از جام جهانی به پرونده طارمی ورود نکند و...

اطلاعی ندارم و جناب آقای تورک به عنوان رئیس کمیته اخلاق باید در این باره صحبت کند.