آرشیو شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۶۷۰۹
ورزشی
۲۳

کوتاه تر از خبر

تیم ملی فوتسال کشورمان در اولین دیدار خود در رقابت های قهرمانی فوتسال آسیا در چین تایپه، دیروز به مصاف میانمار رفت. این دیدار در نهایت با نتیجه 14 بر صفر به سود شاگردان ناظم الشریعه به پایان رسید.

در پی فسخ یکطرفه قرارداد سجاد شهباززاده با باشگاه «القطر» توسط سران این باشگاه قطری، وی با گرفتن یک وکیل برزیلی، از القطر به فیفا شکایت کرد. از پیوستن این مهاجم سابق استقلال تهران به القطر فقط 20 روز می گذشت.

پنجمین دیدار نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال پنجشنبه با برگزار 2 دیدار به پایان رسید. در ماهشهر، تیم پتروشیمی به مصاف مهرام رفت و در نهایت با نتیجه 106 بر 94 برابر مهرام تن به شکست داد و از رسیدن به فینال بازماند. در دیگر دیدار نیمه نهایی شهرداری تبریز میزبان نفت آبادان بود و توانست در وقت اضافه 99 بر 92 حریف خود را شکست دهد و حریف مهرام در مسابقه نهایی باشد و اولین فینالش را تجربه کند. با این حساب مهرام و شهرداری تبریز در فینال به مصاف هم می روند و نفت آبادان و پتروشیمی دیدار رده بندی را برگزار می کنند.

دیه گو مارادونا اخیرا در اظهار نظری به انتقاد از دونالدو ترامپ پرداخت و او را به شخصیت های کارتونی تشبیه کرد. در همین رابطه روزنامه اسپانیایی آس نوشت: دولت امریکا به خاطر این مصاحبه، به دیگو مارادونا ویزای ورود به خاک این کشور را نداد.

وینفرد شفر یک بار دیگر مدعی شد حتی اگر حسین حسینی در ادامه مسابقات فصل جاری نیمکت نشین صرف آبی های پایتخت باشد، باز هم کارلوس کی روش او را به جام جهانی 2018 خواهد برد.

کریم انصاری فرد مهاجم ایرانی المپیاکوس پس از کسب جایزه بهترین بازیکن هفته هجدهم سوپر لیگ یونان، از هواداران المپیاکوس که به او رای دادند تشکر کرد و گفت: ترجیح می دهم که به جای عنوان آقای گلی با قهرمانی المپیاکوس در یونان به استقبال جام جهانی 2018 روسیه بروم.