آرشیو شنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۴۰۱۸
جامعه
۱۲
شهر

نظرسنجی از شهروندان برای نامگذاری خیابانی به نام مصدق

گروه اجتماعی| رییس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای شهر از شهروندان خواست تا درنظرسنجی برای نامگذاری خیابانی به نام «مصدق» شرکت کنند.

محمدجواد حق شناس در پیامی تلگرامی خطاب به شهروندان نوشته است: کمیسیون نامگذاری شورای شهر تهران، ری و تجریش در هفدهم دی ماه نامگذاری گذرگاهی به نام یکی از مردان بزرگ تاریخ معاصر ایران دکتر محمد مصدق را در دستور کار خود قرار داد و مصوب کرد. وی در ادامه آورده است: در همین راستا چهار گذرگاه خیابان نفت، زیرگذر خیابان آرش، بزرگراه فتح و بلوار کشاورز پیشنهاد شد تا یکی از آنها به نام «مصدق» نامگذاری شود. ضمن آنکه در نظرسنجی توییتری اولیه صورت گرفته توسط برخی همکاران عضو شورا، بلوار کشاورز و تونل تازه تاسیس خیابان آرش بیشترین اقبال را نزد مشارکت کنندگان داشته اند.

حق شناس در این پیام از خیابان کارگر (شمالی) حدفاصل انقلاب تا بزرگراه حکیم (امیرآباد سابق) به عنوان یکی دیگر از گزینه های تغییر نام به «مصدق» یاد کرده و نوشته است: اکنون از مدیران رسانه و کانال های خبری و عمومی تقاضا دارم تا با همراهی و همکاری به عنوان نماینده افکار عمومی اعضای شورا را یاری رسانند و با انتشار یک نظرسنجی در پایگاه های خبری، کانال های تلگرامی و توییتر خود از روز شنبه ساعت 9 صبح با جمع آوری نظرات مردم و انتقال نتیجه آن به اعضای شورا یا اینجانب به انتخاب گذرگاه بهتر کمک کنند.