آرشیو چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۴۰
جامعه
۱۷

حق با شماست

وعده سرخرمن بیمه

برزگر از لنگرود: بازنشسته هستم و هر ماه به خاطر بیمه تکمیلی حدود 70 هزار تومان از حقوقم کسر می شود. حدود 40 روز است که سونوگرافی انجام داده ام، اما بیمه تکمیلی آتی سازان هزینه ای را که کرده ا م برگشت نداده است. دیرکرد بیمه ها، زندگی سخت بازنشستگان را دشوارتر می کند.

دوربرگردان2000 تومان

میکائیل از تبریز: در جاده منتهی به بزرگراه باسمنج به بستان آباد، دوربرگردان را بعد از عوارضی گذاشته اند، هر شخصی بخواهد دور بزند باید 2000 تومان عوارض بدهد.

قطع یک هفته ای آب به دلیل یخ زدگی

توکلی از کرج: بیش از 8 روز است که آب در شهرک ابریشم مهرشهر کرج به علت یخ زدگی لوله ها قطع شده است، تکلیف شهروندانی که در این شهرک زندگی می کنند، چیست؟ چرا شهرداری رسیدگی نمی کند؟

پول اضافه در قبض آب

نوربخش از تهران: سازمان آب با عناوین مختلف سه برابر آب مصرفی از مردم پول می گیرد، چرا وقتی مصرف واقعی 12هزار تومان است، سازمان آب مبلغ 37هزار تومان در قبوض درج می کند؟

یک بام و 2 هوای شهرداری

صادقی پور از تهران: شهرداری تهران هرساله مبلغی را بابت عوارض دفع پسماند از شهروندان تهرانی می گیرد ولی از ارائه خدمات شانه خالی می کند، چرا شهرداری تهران به شهرک اکباتان رسیدگی نمی کند؟ حتی اعلام کرده است که داخل شهرک ارتباطی با شهرداری ندارد؟ اگر درست است چرا از ساکنان این شهرک عوارض می گیرد؟

نظارت سلیقه ای

قربانی از تهران: در منطقه 2 تهران کیوسک مطبوعاتی دارم که شهرداری اعلام کرد این کیوسک ها باید رو به پیاده رو باشد، ولی در همین محدوده چند کیوسک وجود دارد که رو به خیابان هستند و نظارتی روی این کیوسک ها وجود ندارد.