آرشیو چهارشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۶، شماره ۵۰۴۰
جهان
۶

عامل عملیات استشهادی نابلس به شهادت رسید

منابع رسانه ای دیروز اعلام کردند احمد جرار، عامل عملیات استشهادی نابلس که یک خاخام صهیونیست را به هلاکت رسانده بود به شهادت رسید. صهیونیست ها یک ماه بود در تعقیب احمد جرار بودند و درچند نوبت نیز عملیات بازداشت او ناکام مانده بود. مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از الجزیره گزارش داد، اشغالگران صهیونیست جرار را در جریان درگیری اطراف جنین به شهادت رساندند.منابع فلسطینی نیز ضمن تائید این خبر عنوان کردند جرار در درگیری با اشغالگران صهیونیست در روستای یامون در مجاورت جنین به شهادت رسید.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای تصریح کرد منزلی را که جرار در آن حضور داشته، محاصره کرده و به محض خروج وی در حالی که یک سلاح ام 16 و نارنجک در دست داشت، او را به گلوله بسته و شهید کردند. در این خصوص سرلشکر ابراهیم رمضان، استاندار جنین به المیادین گفت: نیروهای اشغالگر پیکر شهید جرار را به مکانی نامعلوم بردند و به مقامات فلسطینی تحویل ندادند.

جنبش جهاد اسلامی فلسطین در واکنش به شهادت احمد جرار تاکید کرد مردم فلسطین در مسیر حرکت این شهید قدم بر می دارند. داود شهاب، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین، شهادت احمد جرار جوان فلسطینی به دست نظامیان رژیم صهیونیستی را پیروزی او در برابر ارتش رژیم صهیونیستی توصیف کرد. وی تاکید کرد هنوز پایان ماجرا فرا نرسیده و پایان این ماجرا با اخراج دشمن اشغالگر و ریشه کن کردن رژیم آن رقم خواهد خورد.

در پی اعلام خبر شهادت جوان فلسطینی به دست نظامیان رژیم اشغالگر قدس، درگیری نظامیان اسرائیلی با تظاهرات کنندگان فلسطینی در شمال کرانه باختری تشدید شد.این درگیری ها در شهر یمون در شمال کرانه باختری افزایش پیدا کرد و چند شهروند فلسطینی نیز درجریان آن زخمی شدند.