آرشیو پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۶، شماره ۵۰۵۱
اقتصاد
۴

تدابیر دولت برای تنظیم بازار شب عید

معاون وزیر جهاد از وجود ذخایر کافی کالاهای اساسی برای تنظیم بازار شب عید خبر داد و گفت: مرغ منجمد درجه یک با قیمت هر کیلوگرم 6200 تومان به مصرف کنندگان عرضه خواهد شد.

به گزارش وزارت جهاد کشاورزی، علی اکبر مهرفرد با اشاره به وجود ذخایر کافی کالاهای اساسی برای تنظیم بازار شب عید بیان کرد: مرغ منجمد درجه یک با قیمت هر کیلوگرم 6200 تومان در فروشگاه های زنجیره ای، تعاونی های مصرف کارکنان و میادین میوه و تره بار برای مصرف کننده به هر میزان که لازم باشد، عرضه می شود.

وی قیمت مصوب گوشت مرغ گرم را هر کیلوگرم 7500 تومان عنوان کرد و افزود: قیمت گوشت مرغ گرم در بازار بین 7200 تا 7900 تومان در نوسان است.

مهرفرد با اشاره به تامین کسری تولید گوشت گوسفندی از خارج، گفت: گوشت گوسفندی گرم استرالیایی باکیفیت به صورت نیم شقه سردست با قیمت هر کیلوگرم 32 هزار تومان، نیم شقه ران با قیمت هر کیلوگرم 34 هزارتومان، به صورت فله فروشی لاشه هر کیلوگرم 33 هزار تومان، گوشت گوسفندی سردست بسته بندی با قیمت هر کیلوگرم 42 هزار و 790 تومان و گوشت گوسفندی ران بسته بندی با قیمت هر کیلوگرم 43 هزار و 290 تومان در مراکز عرضه یادشده توزیع می شود.

وی افزود: توزیع هر شانه تخم مرغ نیز با قیمت 12 هزار و 600 تومان در فروشگاه های زنجیره ای و میادین میوه و تره بار ادامه دارد.